درخت بلوط

بایگانی

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

من: دور رو خوب نمیبینی یا نزدیک رو؟
دختره: دور رو خوب نمیبینم.
مامان دختره: نه این نمیفهمه من میدونم نزدیک رو خوب نمیبینه.
دختره ۱۶ سال داشت.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۲:۰۰
تیستو

   قراره زنگ بزنم خونه ی پدر آقای میم اینا بگم از این به بعد اگر قراره چیزی برای من بفرستن ادرس رو درست ذکر کنن و مستقیما بفرستن به: شهرمون، خیابونمون، خونه مون، طبقه ی بالا، سمت راست، اتاق با پنجره ی رو به خیابون، برسد به دست فاطمه.
این جعبه سیب سبز بهشتی که فرستاده بودن رو مامان تحویل گرفته و عین نذری داره کیسه کیسه میده این و اون.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۶ ، ۰۰:۲۷
تیستو

   یکی مرتضی پاشایی بود که بعد از مرگش کلی موزیک جدید منتشر کرد و یکی زاها حدید هست که هر روز از یکی از طراحی های جدیدش رونمایی میشه از ساختمان گرفته تا میز و حتی زیور الات.
هنوزم کسی هست که معاد رو باور نداشته باشه؟

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۶ ، ۰۰:۳۰
تیستو

بسم الله الرحمن الرحیم

از بچه های مردم بیزارم.

صدق الله علی العظیم

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۶ ، ۰۰:۳۲
تیستو

    به یک آقا یا خانم آشنا به فنون رزمی و دارای آمادگی جسمانی بالا جهت همراهی نیازمندیم. دارای حقوق توافقی و بیمه.  وظیفه ایشان تنها این است که به محض نزدیک شدن دوباره ی اینجانب به خیاط تیر خلاص را به سمت کله ام شلیک کند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۶ ، ۰۰:۳۴
تیستو

۳۶۶ روز پیش بود که برای اولین بار دیدمش. بلوز و شلوار کرم رنگ پوشیده و روی مبل سومی از سمت راست نشسته بود و داشت چند دستمال کاغذی را توی دستش مچاله میکرد.

#آقای_میم

۵ نظر موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۶ ، ۰۰:۰۱
تیستو

    الان اینقدر عصبانی ام که میتونم با نیروی خشمم یه تریلی رو حرکت بدم. حرکتش بدم و رد شم از روی اون آدم بیشعوری که این موقع شب میاد دم در و میبینه لامپا خاموشه باز زنگ میزنه و سوال چرت میپرسه

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۶ ، ۲۳:۳۶
تیستو

   آقایی آمده بود برای گرفتن مهر ارجاع. قد و هیکل و سر و وضع لباس پوشیدن کپی داریوشِ خواننده بود. دفترچه را که داد دستم دیدم فامیلی اش را نوشته : اقبالی! با یک پسوند. حینی که برای ثبت مراقبت ها سوال پیچش میکردم از محل زندگی و تولدش هم پرسیدم. اخر سر دیدم نمیتوانم جلوی خودم را بگیرم، با خنده پرسیدم فامیلی تان همیشه همین بوده؟ خندید و گفت نه! ابدالی بوده که به اقبالی تغییرش داده ام.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۹:۱۷
تیستو