درخت بلوط

بایگانی

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

     یه بار هم حرف سرما / لباس / اولویت ها / محله / فشن / رنگ صورتی /  کاپشن احمدی نژادی / کمد / چوب لباسی شد و من به روی میم نیاوردم که از پارسال قرار بوده کت ام رو بده به خشک شویی و هنوز نبردتش و نمُردم.

۳ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۸ ، ۱۳:۱۴
تیستو

+نام پدر؟

-ضحاک.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۸ ، ۰۹:۱۲
تیستو

+سلام جناب. بفرمایید.

-سلام دکتر. میگم دکترم خودتی یا عوض شدی؟

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۸ ، ۰۹:۱۰
تیستو

     احوال پرسی این چند روز خانواده از من و نگرانی شون از اینکه اصلا چطور میرم سر کار و چطور میام ثابت کرد که نگرانی ها و مشکلات فک و فامیل به طور کل [به قول شاخدار] پهنای باند دغدغه های پدر و مادر عزیز رو پر کرده و اصلا کسی این وسط حواسش به ما نیست و اصلا چه جای شکایت؟  زندگی و اعصاب و وقت و همه چیزمون فدای سرور و سالار ما، خاندان مامانم اینا.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۸ ، ۰۸:۴۶
تیستو

عکس حرم امام رضا رو نشونش دادن، فرموده اند: لَبَلا [کربلا]

۰ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۸ ، ۱۰:۵۹
تیستو

- یه چرک خشک کن برای دخترم نمی نویسی؟ اینا اینم دفترچه اش. نوبت هم گرفتم.

+ اینطوری که نمیشه.خودش کجاست؟

- بخدا مریض بود نتونست بیاد.

۲ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۹:۳۵
تیستو

مهمان و فامیل رودربایستی دار را میگوییم "هم چَشم"

۰ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۸ ، ۱۹:۱۰
تیستو

     سه قاب چوبی ساده و کوچک خریدم و داخلش را با تمبر های یادگاری یاس پر کردم و آویزانشان کردم بالای شومینه و خودم اینقدر راضی بودم و به نظرم قشنگ شده بودند که عکسش را برای پیچ دکوری فروشی که قاب ها را برایم ساخته بود، فرستادم و تشکر کردم. یارو هم عکس ها را استوری کرد و نوشت: سفارش مشتری خوش سلیقه مون. خب نگفته پیداست که بنده ذوق مرگ شدممممممم تا اینکه دیدم برای بقیه ی استوری هایش هم همین را نوشته.

۱ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۹:۴۴
تیستو

    زهرمار این روزها سوشال مدیاست. داریم راه خودمان را می رویم و غم های خودمان را میخوریم که یهو ناغافل این افعی از ناکجا آباد، نیش به جانمان می زند و زهرش را می پاشد توی رگ هایمان. وگرنه که من داشتم توی دل خودم برای یکی از 2499 بیمار تحت پوششم که مری اش تازگی ها سرطانی شده غصه می خوردم و کاری به کار کسی نداشتم و اصلا خبرم نبود که حالا فلان جای تهران یک پسرک جوان بسیجی 19 ساله شهید شده و اصلا کی بوده و چه شکلی بوده. حالا ولی به لطف این مار خوش خط و خال، هر لحظه دارم به این فکر میکنم که فلان جای تهران یک پسرک جوان بسیجی 19 ساله شهید شده و چقدر رشید هم بوده و بیچاره مادرش... بیچاره مادرش.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۸ ، ۱۸:۰۱
تیستو

    محکم ترین چیزی که روی زمین وجود دارد نه الماس، نه بتن و نه فولاد، که انسان است. موجودی که می تواند فرزندش را، پاره تن اش را که دیگر زنده نیست، زیر زمین دفن کند و باز به زندگی ادامه دهد.

۰ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۸ ، ۱۲:۲۰
تیستو