درخت بلوط

بایگانی

روزگار پاندمی است نازنین

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۲۷ ب.ظ

   این شهرستانی که من کار میکنم از لحاظ شیوع کرونا وضعیتش خیلی خوب شده بود و سفید اعلام شده بود حتی. منتهی هفته ی گذشته یکی از خانواده ها برای شرکت در یک مراسم فاتحه رفته بودن اهواز و برگشته بودند و حالا تست 14 نفرشون که علایم بیماری هم داشتن، مثبت شد. هیچی دیگه. دوباره وضعیت زرد اعلام کردن.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۰
تیستو

نظرات  (۳)

صاااااحب الزماااان!

 

 

 

من انقدر غصه دارم که نگو. حالا گفتیم یک ماه دیگه بریم شمال ولی باز میگم با بچه ی تا آرنج دست تو دهن تو فرودگاه و پرواز چه کنیم. بیا نریم. اولین باره این همه دورم.شده ۵ ماه. دلتنگ خونواده هم نیستم که این تماس تصویریا دوری رو برداشته. دل ما هم گنده شده. ولی این سکون و یکنواختی پدر آدمو در میاره. آره خانم دکتر جان... ویزیت منو حساب کن، پاشم برم، سحریم رو گازه.

راستی مثلا دست بچه رو ضدعفونی کنیم با ژل یا الکل... خب دستشو بکنه تو دهنش چی میشه؟! همون نریم بهتره فکر کنم.🤦🏻‍♀️

 

پاسخ:
آخی عزیزم... حالا خیلی مقدار الکل این ژل ها زیاد نیست خیلی طوری نمیشه... ولی یادم نیست بچتون چندوقتش بود؟
خدایی گناه دارین! خیلی سخته شرایطتتون. ما شاخدارمون اینطوریه درک میکنیم
۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۳۸ پلڪــــ شیشـہ اے

🙄😏😶😑

پاسخ:
😊

دو سال و نیم تقریبا.

حالا پریروز همسرم داشت خبرا رو میخوند. گفت خانم تو ... (یکی از شهرای استان فارس) ۱۵ نفر که رفته بودن ختم مادربزرگشون، از یه نفری کرونا گرفتن.🤦🏻‍♀️

گفتم عه حتما شهر خانم دکتر ایناس.😂

به دلیل مسائل امنیتی خودتون از آوردن اسم شهر معذورم.😁

پاسخ:
عه وا لو رفتم😅😎

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">