درخت بلوط

بایگانی

اعترافات

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ

   احمقانه ترین تکیه کلام دنیا را من دارم .به جای "خب" و "اِم" و البته موقع فکر کردن میگویم "اسمش چیه". درست است که فرکانس تکرارش کم است ولی همین که با عجله در مورد چیزی صحبت کنم می آید سراغم و بی چاره ام میکند . مثل همین شب گذشته که داشتم از همراه خانمی که با درد قفسه ی سینه آمده بود  شرح حال میگرفتم :

+ دردتون از کی شروع شده ؟

- از غروبی تا حالا

+ اوهوم ... اسمش چیه ، دردش چطوری یه ؟ تیر میکشه یا میسوزه یا فشار میده ؟

- رقیه موسوی . میگه میسوزه .

+ دردش به جای دیگه ای هم میکشه ؟

- به شونه ی چپش .

+ اسمش چیه ، تهوع استفراغ و عرق سرد هم داشته ؟

- رقیه موسوی . تهوع نداشت و همیشه عرق سرد داره .

+ آهان . بعد سابقه ی بیماری قلبی هم داشته . اسمش چیه . آنژیو شده مثلا ؟ یا عمل قلب باز .

- رقیه موسوی . دو سال پیش آنژیو شد .

+ گفتن گرفتگی داره ؟ اسمش چیه ، بالون زدن براش ؟

- رقیه موسویه خانوم ! نه گفتن با دارو رفع میشه !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
تیستو

نظرات  (۱۰)

۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۵ محمد مهدی
چقد وقتی نوشتین ساختگی به نظر میاد! باید بازیش کنین تا ببینیم!
پاسخ:
ترجیح میدم باور نکنین ! اینقدر مسخره و مضحکه ! فقط چند نفر از اعضای خانواده ام متوجهش شدن . همه فکر میکنن کلمات یادم میره !
در مورد این مریضه اخرش مجبور شدم به یارو بگم این تکیه کلاممه ! وگرنه پرونده مریض تو دستمه و اسمش رو میدونم !
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۰ محمد مهدی
بلا روزگاریه عاشقیت!
پاسخ:
اون که صد البته :))))
نمیخواین برگردین وبلاگ ؟ سوت و کور شده وب نویسی
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۳۵ محمد مهدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ********** **** ** ****** ** ****
.
.
.
الکی مثلن من سلبریتی فضای مجازی ام!
پاسخ:
:)))))) هستین ! هستین ! خوبه ؟
دق کردم اینجا از تنهایی .
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۲ محمد مهدی
:)))))))
هرچیزی یه افولی داره. همون بلایی که گودر سر وبلاگ آورد، فیسبوک سر گودر آورد، لاین سر فیسبوک آورد، اینستاگرام سر لاین آورد، تلگرام سر اینستاگرام آورد! دیگه کم کم داره لوپ میشه! دوباره همه برمیگردن وبلاگ!

خیلی بده یه سلبریتی ندونه اسم وبلاگشو چی بذاره ها! این الان یکی از دغدغه های مهم زندگی منه!
پاسخ:
ولی من همیشه به وبلاگ وفادار بودم ! البته از سال 90 تا حالا که وبلاگ دارم :دی
+ دغدغه ی مهمی یه ! متنفرم از اسم انتخاب کردن . واسه من که خیلی سخته !

خیلی جالب بود!  :)))


آره اینجا سوت و کور به نظر میاد کمی...

دل ما که رونقش رو دیده بودیم بیشتر می گیره... :((

پاسخ:
ممنونم :))))
نمیدونم چرا اینطور شده . البته وبلاگ خود من بخاطر مشغله ی زیاد به این روز افتاده ولی واقعا دارم برای سر پا موندنش تلاش میکنم . دوستان ولی خیلی هاشون بوسیدن گذاشتن کنار :(
۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۷ پلڪــــ شیشـہ اے
:)

آخی الهی ... 

پاسخ:
آیکن بخبخ بیچاره !
:))))))
۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۲:۵۲ یه دوست ...
اسمش چیه، حالا از کی اینجوری شدی؟!:|


:))) نابوده خداییش..یفکری کن بحال خودت و تیکه ات!! :)))
پاسخ:
خعلی گناه دارم :(

:)))))
۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۹:۱۸ انارماهی : )
خیییییییلی عالی بود
:)))))))
پاسخ:
:)))))))))
قابل شما رو نداشت .
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۷:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے
نه منظورم این بود که خیلی جالبه ... 
:)))))
پاسخ:
کل زندگیم پر از این چیزای جالبه !
آآ!
اسم دوست منم که رقیه موسویه!
خدا مرگم بده...نکنه چیزی شده!
اسمش چیه؟
پاسخ:
:)))))))
اسم رو همینطوری شانسی نوشتم !
حالا اسمش چی بود ، حالش خوبه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">