درخت بلوط

بایگانی

مهر بوی یاس می دهد

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ق.ظ

      هفده سال پیش در چنین شبی، وقتی جلوی تلویزیون به خواب رفتم یک دختر معمولی بودم، اما چند ساعت بعد وقتی توی رخت خوابم در حیاط بیدار شدم همه چیز فرق کرده بود. از آن روز به بعد من دختری بودم که داداش یاسین دارد. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۹
تیستو

نظرات  (۱)

۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۷ سیده زهرا میم
تولدش مبارک (:

+ چقدر خر کیف شدم واسه منوی " این منم همین " کلا از اونام که درباره من ها واسم خیلی هیجان انگیزه :D
پاسخ:
ممنونم از لطف شما عزیزم . تولد شما هم مبارک ! :))))
+واسه منم همینطوره ولی متاسفانه هنوز وقت نکردم کاملش کنم !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">