درخت بلوط

بایگانی

Single Shot

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۱ ب.ظ
خیلی وقت پیش ها که با بابا میرفتیم بیرون از شهر برای تیر اندازی ، وقتی نوبت شلیک کردن من میشد ، پشت سرم می ایستاد و دست راستش را میگذاشت روی شانه ام که لگد تفنگ پرتم نکند عقب . بعد کنار گوشم یاداوری میکرد که اسلحه را محکم توی دست هایم نگه دارم و مگسک را روی هدف تنظیم کنم و وقتی حسابی روی هدفم احاطه داشتم حتما حتما نفسم را حبس کنم و بعد بنگ .
این روزها هم که میروم عکاسی ، حرفهای بابا را یادم هست . روی سوژه ام تمرکز میکنم و بعد چلیک . وقتی به خودم می آیم میبینم بعد از ثبت دو سه تا عکس ، از نفس افتاده ام .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۵
تیستو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">