درخت بلوط

بایگانی

فانتزی های یک داداش

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۵۸ ب.ظ
" من اگه تو این مملکت یه کاره ای شدم ، حبذا و سجوم و اون یکی داداششون رو دستگیر میکنم و تا آخر عمر میبندمشون به صندلی و کاغذ و قلم میدم دستشون و میگم بنویس ، آخه لامصبا خیلی قشنگ مینویسن"
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۸
تیستو

نظرات  (۶)

فوق العادن جدا !
پاسخ:
قدیمی ترین وبلاگ نویسی هستن که نوشته هاشون رو دنبال میکنم... 
من به وبلاگ هایی که دنبال میکنم نمره میدم. حالا بقیه به ترتیب تا حداقل نمره ی هفت رو بهشون میدم.  خودمم هفتم! 

۰۸ آبان ۹۴ ، ۲۲:۵۹ سیده زهرا میم
پس خدا خدا کنم کاره یی نشی ((:
پاسخ:
خوبه که! خوش به حال همه میشه.. 
الحمدلله خطر از بیخ گوشمون گذشت
میتونیم تو ملک سلطنت ایشون آسوده زندگی کنیم
پاسخ:
خیلی خوشحال نباشید، از مستند شما هم خوشش اومده بود!
.
.
همین یه امشب رو هیئت نرفتین دیگه! 
من اسنادی دارم که اگر رو بشه, ممکنه اتفاقات خوبی نیفته
پس سکوت میکنم
پاسخ:
با من صادق باشین لطفا! 
زودتر بگین که اگه قصوری صورت گرفته با یه پاستای مسموم دخل یکی از طرفین ماجرا رو بیارم! 
من ترجیح میدم خودم خودم رو حذف کنم تا مشکلی پیش نیاد..
پاسخ:
پاستا ی مسموم رو دادم خورد. حالا من موندم و یه یومونی یه بیوه! 
نمیخواستم اینطور بشه...
پاسخ:
شد دیگه ! الان جواب اون جوجه فنچ بی پدربزرگ شده رو شما باید بدین .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">