درخت بلوط

بایگانی

اینستاگرامولوژی

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۲ ب.ظ

1-همه چیز خیلی خوب بود . من فکر میکردم خیلی عکاسم تا اینکه ایستاگرام عضو شدم . شت . مرده شور عکسای خوشکل شون رو ببره .

2- خدابیامرزه شهید جهاد مغنیه رو . از وفتی شهید شدن تا همین الان من هر هفته دارم عکس جدید از ایشون در فضای مجازی میبینم ! تو اینستاگرام که دیگه واویلا . بعضی وقتا با خودم فکر میکنم نکنه ایشون شهید نشدن و رفتن یه عملیات محرمانه تو اسراییل انجام بدن و چتد وقت دیگه اسراییل رو میترکونن و از اونجا برامون بای بای میکنن ؟

3- خیلی از خانم ها هستند اون بالای پیجشون تهدید کردن که آقایون جواب کامنتتون رو نمیدیم . آقایون دایرکت نفرستین . آقایون شامپو تو چشمتون اصلا ... خب این میزان از دیانت آفرین داره . البته در صورتی که همین خانما پای پست این و اون با پسرا کل کل راه نندازن ! ما که در این زمینه گناهکار و سیه رو هستیم و ادعایی هم نداریم . کاش عزیزان پر مدعا تموم کنن این شتر سواری دولا دولا رو .با تشکر .

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۴
تیستو

نظرات  (۸)

دقیییییقا  !
پاسخ:
گیو می اِ فایو !
خنده واس یک و دو 
تکبیر بلند واس سه. همونان که آلبوم شخصی هم میذارن. که با دوستاشون هر و کر راه میندازن جلو چشم بقیه. :|
پاسخ:
:)
البته در مورد 3 خیلی هاشون عکس میذارن . ولی برادر برادر گفتتشون به راهه و البته خب همیشه ذکر میکنن ما با اقایون طرف صحبت نمیشیما ! اصلا ! استغفرالله !
هوفففف. برای شماره شونصد خط نوشتم همشم پاک کردم! فقط بگم که دلم از دست همچین موجوداتی خونه. خوننن!
پاسخ:
ما نیز جناب . ما نیز !
اگه نا مرحم نبودی جوابتو میدادم:)))
پاسخ:
:)))))
جات خالی بود !
این پست چهارمین پستیه که میخونم خواستم باز گلایه کنم که حتما تو اینستا سرگرم بودی که خبرم نکردی دیدم گلایه دونیم خالیه.مدیونی فک کنی گلایمو یه طوری مثلا غیر مستقیم بهت گفتمااااا

چقد من ماهم زودی گله کردنام تموم شد رففففف

پاسخ:
تا وسط ماه رمضان معلوم نبود که دیگه نمیتونستم بمونم بلاگفا
همین الان قطعی شد موندنم
حالا بسه نزن دیگه
دوسم داشته باش
زودباش
بدو دیگه
گفتم خو دوستت دارم و دیگه گله ندارم
ولی خودمونیم یه مدت نبودین همتون فقط تبیان رو داشتم سرم خلوت بودا
دوباره ولگردی شروع میشه:دی
پاسخ:
خخخخخخخ
همینو بگو
تازه اینستاگرام هم هست.  بیا.  بد نمیگذره
نه بابا
ملت همش دنبال به انحراف کشوندنن:X
 اگه راس میگی بوگو برو بشین پایان نامه ات رو بنویس عامو
من تازه تبیانم رمضون ولش کردم شاید بعد از ماه متارکه کردیم مهرم حلال جونم ازاد:دی
l
پاسخ:
برو ببین پایان نامه ات رو بنویس عامو... 
خوبه؟
هعیییییییییییی
پاسخ:
روزگار... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">