درخت بلوط

بایگانی

نیمه ی پنهان

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ق.ظ

   مثلا با یک معلم جوان که در روستا های مرزی خدمت میکند ازدواج کرده باشم و من هم محل طرحم را به همان روستا منتقل کنم و آنجا خانه ی کوچکی نزدیک مدرسه اجاره کنیم و صبح ها دوتایی برویم سر کار و بعد از ظهر ها را به سبزی کاری و گشت و گذار در زمین های کنار روستا بگذرانیم و کتاب بخوانیم و با بچه های مدرسه در میدان ده بازی کنیم . بعد ببینم همسرم دو روزی در هفته با بهانه های مختلف از خانه خارج میشود و شب آخر وقت برمیگردد و وقتی با لجاجت پا پی اش میشوم با خجالت بگوید برای سر زدن به پیرمرد و پیرزن کلبه ی روی کوه میرود و برایشان هیزم میشکند و من چقدر دلم برای مهربانی اش غنج برود و چقدر بیشتر دوستش داشته باشم . تا اینکه یک روز که او باز هم از ده خارج شده صدای تیر اندازی از کوه شنیده شود و من با ترس و لرز دست به دامان سرایدار مدرسه شوم و از او خواهش کنم برود روی کوه و از حال همسرم و پیرزن و پیرمرد با خبر شود ولی سرایدار با تعجب نگاهم کند و بگوید کلبه ی بالای کوه متروک است و پیرزن و پیرمرد بالای کوه سالها پیش مرده اند و من باور نکرده باشم و خودم راه افتاده باشم سمت کوه که روی همان دامنه ی کوه شما را ببینم که دارید همسرم و ده دوازده مرد قوی هیکل همراهش را کت بسته از کوه می آورید پایین و حتی روحم هم خبر نداشته باشد که آن سه چهار الاغی که پشت سرتان با اسکورت از کوه پایین می آید ، تریاک بارشان شده . بخدا من بی گناهم جناب سرهنگ.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
تیستو

نظرات  (۵)

علائم پارانویید مشاهده میشود!!!!
پاسخ:
اتفاقا میخواستم عنوانش رو همین بذارم :)))))) 
دیوونه :))))
اصن ببینی اونجا زن و بچه هم داشته!
پاسخ:
اتفاقا داشت :((((
منتهی به جناب سرهنگ ربطی نداشت وگرنه حتما بهش اشاره میکردم :))))))
رفتی ملاقاتش کمپوت یادت نره!:)))
پاسخ:
هر چی بین من و اون بود تموم شد ...
اون لیاقت عشق منو نداشت مرتیکه ی ... و ... و ...
داستانت دوست نه
اه اه
خیلی چیپ آره
پاسخ:
داستان نبود که !
فکر و خیال بود که به اینجا ختم شد .
شایدم داستان بود ؟
بیـسـیـار لذت بردیم از این داستان عشقولانه
پاسخ:
باعث خوشحالی ماست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">