درخت بلوط

بایگانی

دکتر لکتر

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ق.ظ

   آخرین باری که دلم خواسته خرخره ی کسی را بجوم یک هفته ی پیش بود که توی اورژانس تخت خالی نداشتیم و خانمی با فشار بالا (230/120) و سردرد آمده بود ولی هیچ برانکاردی خالی نبود که روی آن بخوابد و فشار خون و نوار قلبش چک شود و من از همراه یکی از مریض ها که خانم جوانی بود خواستم از روی صندلی بلند شود که خانم بیمار بنشیند ولی خانم جوان زیر بار نرفت و گفت خسته ام ، مریضم ، نمیتوانم سر پا بیاستم و هر چه گفتم این خانم حالش بد است و نمیتواند سر پا بیاستد باز چسبیده بود به صندلی و تکان نمیخورد . و خب از آنجایی که جویدن خرخره جرم محسوب میشود و همچنین بدلیل اینکه خدمتکار بخش از آخر سالن داد زد که اینجا یکی از تخت ها دارد خالی میشود، بی خیالش شدم و فقط با حالت چندش شده ای نگاهش کردم گفتم : متاسفم برات .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۲
تیستو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">