درخت بلوط

بایگانی

الکی خوش ها

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ب.ظ
شما افتخار این را دارید که خواننده وبلاگ دختری باشید که ساعت شش صبح روز تعطیل از خواب بیدار میشود و چادر سر میکند و میرود سر کوچه از دوستش که برای گذراندن اخرین کشیک اینترنی اش راهی بیمارستان است ، عکس بیاندازد .
موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۸/۲۱
تیستو

نظرات  (۵)

حاضرین در سایت هشت نفر
یکی از هیجان انگیز ترین شلوغی هاست
پاسخ:
شده از اینم شلوغ تر باشه ولی چه فایده . حرف نمیزنن که :/
برای ما عدد بزرگی هست
بله، ربات جستجو گر بنده خدا زبون نداره
پاسخ:
الان 3 تاش رباته ! بقیه چی ؟
خودتون گاهی،بنده، و کارگاهان خصوصی
پاسخ:
دقیقا همش فکر میکنم دارم واسه دیوار مینویسم ! هیشکی دیگه وبلاک نمیخونه ! خاک تو سر اینستا .
بودن ادمایی که وبلاگ فلان است و بهمان است و وبلاگ نویس فلان الان وبلاگش بوی کپک میده نمیاد جمعش کنه !
.
.
.
اعصاب ندارما :)
آدم ها به دنبال مخاطب هستند، هر کجا مخاطبش بیشتر باشه به سمت اون سوق پیدا میکنند
الان هم فعلا اونجا روی بورس مخاطب هست
وقتی اونجا یکم دیوارهاش از اینجا کوتاه تر هست و آدم ها راحت تر میتونن سرک بکشند و زندگیشون رو نشون بدن، قطعا میلشون از اینجایی که عموما مخاطب ها نمیتونن اطلاعاتی از صاحب وبلاگ بگیرن بیشتر میشه
پاسخ:
دقیقا به همین دلیل من اینجا رو بیشتر دوست دارم !
بیشتر دلم میخواد بدونم تو ته ذهنشون چی میگذره نه تو اشپزخونه و اتاق پذیرایی شون !
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:)

می گم تیستوجانم من هی میام و میرم و همه رو می خونم ولی با گوشی خیلی ستمه نظر گذاشتن. 
خلاصه گفتم که بدونید ما همیشه با شماییم جناب تیستو. :)
پاسخ:
ّبی کامنت هم عزیزی عروس خانم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">