درخت بلوط

بایگانی

تو خونه صداش میکردن امیر چرکه

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ب.ظ

    دیشب مردی آمده بود و میگفت مریضش را در بخش سرپایی بستری کرده اند و سرمش را گرفته و حالش خوب است ، مرخصش نمیکنید ؟ پرونده اش را که نگاه کردم دیدم مقدار کمی سم خورده . گفتم باید چند ساعتی تحت نظر باشد . نیم ساعت بعد همان آقا با خود بیمار آمد و گفت مریضمان حالش خوب است . مرخصش کنید برویم . تا آمدم بگویم که آقا از آن موقع نیم ساعت بیشتر نگذشته ، خود مریض به حرف امد که : من سم نخوردم که ، فقط کمی حالت تهوع و نفس تنگی داشتم . گفتم "سم را نفس کشیدی ؟" گفت "نه . دور و بر خانه را که سم ریختم ، دستم رو کشیدم به شلوارم بعد رفتم پفیلا خوردم ." دهنم باز مانده بود . نگاهی به پرونده توی دستم کردم . 26 ساله بود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
تیستو

نظرات  (۴)

:|
تو سرمش باید سم میریختی حتی !
پاسخ:
اخ گفتی :/
خدایی به نظرت یه بچه ی شش ساله هم اینکارو میکنه !؟
۲۵ آبان ۹۴ ، ۲۱:۲۴ پلڪــــ شیشـہ اے
:) توضیح دادنش باحال تر خراب کاریش بوده. به قول خودت تیر تو مغزش
پاسخ:
عملی هم نشون میداد ! :)
۲۵ آبان ۹۴ ، ۲۱:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
^_^
پاسخ:
D:
تیتر :)))
پاسخ:
دونقطه دیییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">