درخت بلوط

بایگانی

تیستو در گذر زمان

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ب.ظ

   سالهای اول دانشگاه فیلم زیاد می دیدم . دیگر کنکوری نبودم و البته بساطش هم جور بود . خوابگاهی بودم و لپتاپ خودم را داشتم و درس خواندن و زندگی ام دست خودم بود . یک گیم نت هم توی بازارچه ی جلوی خوابگاه بود که فیلم های دست اول هم میفروخت . فیلم می خریدیم و البته آرشیومان را با کل همخوابگاهی ها شریک می شدیم . تا اینکه یک روز متوجه شدم هر کس فیلم میخواهد می آید دم در واحد ما و سراغ من را میگیرد . از یکی از همین بچه هایی که با فلش آمده بودند فیلم بگیرند دلیلش را پرسیدم . گفت بچه ها گفتن منبع فیلم خوابگاه فاطیه . همان شب فیلم دیدن را گذاشتم کنار .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۷
تیستو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">