درخت بلوط

بایگانی

گنه کرد در بلخ آهنگری

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ
یه جوری تو خونه بهم چشم غره میرن و  چپ چپ نگاه میکنن انگار بخیه ی پسر بچه ی خمینی شهری رو من کشیدم !
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
تیستو

نظرات  (۶)

سلام
اطلاعات ناقص دادن به مردم. کارهای این مدلی درست نیست یه حرف و این که مردم را جوگیر کنند یه حرف. بخیه را کامل نکردن نه این که کشیده باشند.

پاسخ:
والا منم یه چند جا اینو خوندم ولی خب تا اینو گفتم همه گفتن داری طرف دکترا رو میگیری ! مام گفتیم اوکی غلط کردم !
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۳ سیده زهرا میم
 شکر خدا جمهوری اسلامی ، خدای سناریو ساختن هست ، بابا یه بار بیاید ، گردن بگیرید این حجم از زشتی رو ! یه بار میان میگن ، بخیه رو نکشیدن و تمومش نکردن ، یه بار اومدن گفتن مامان بچه شارلاتان بازی در آورد یه بار اومد گفتن ، دکتره طفلی شوخی کرد و ..... !


+ کاملا مشهوده که خیلی عصبانیم نه ؟:دی
پاسخ:
اول از همه با توجه به عنوان باید بگم که من نه سر پیازم نه ته پیاز ! ولی مث اینکه همه میخوان منو بزنن :))))
 من که نیاز به معرفی ندارم . تا حالا چند تا پست گذاشتم و تعریف کردم از بیشعوری دکترا ؟
و اینکه جمهوری اسلامی خیر ولی همه ی اصناف همینطورن ! همه شون میخوان از صنف خودشون دفاع کنن .

 دکتره همچین دستوری داده ؟ غلط کرده ! دو سال زندانش رو باید بره . پروانه اش هم لغو میشه ! نوش جونش پرستاره هم همینطور ! ولی اینکه اونجا چه اتفاقی افتاده ، مامان بچه فلان طور برخورد کرده باشه اصلا دور از تصور نیست ! چون خودم دیدم برخورد مردم رو ! ولی باز با هر دیدی که بخوای نگاه کنی کار دکتره احمقانه بود !

۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۴ سیده زهرا میم
نه بابا من کاری به تو ندارم ، تو بچه خوبی هستی ، ایشالا آبرو هر چی پزشک رو می خری در آینده (:

+ حرف حسابم روی این سناریو سازی هست

اصلا بیا بغلم تا کسی نزدتت بیشتر از این : D
پاسخ:
بخاطره صداقته که نیست ! اگر مستند سازی بشه ، هم حرف پزشک رو پخش کنن هم حرف بیمار شاکی رو ، دیگه از این مشکلات پیش نمیاد !

+ اصن من خیلی گناه دارم ! [ اون آیکن ه که لپاش قرمز میشد ]
این حرفا رو ول کن ! جشن امضای بهاره رهنما رو بذارم کجای دلم ؟
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۲ سیده زهرا میم
بیا بریم اتفاقا ، من یه سری صحبت باهاش دارم که اگه نگم بهش عغده میشه واسم ):
پاسخ:
ببین الان نصف حوزه هنری تهران از سر عرفانی باهات جنگ دارن ! فقط دشمنی روشن فکر ها رو کم داری !
+ میتونیم بریم شیشه های کتاب فروشی رو بشکنیم !
۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۹ پلڪــــ شیشـہ اے
بیمارستان نزدیک محل کار پدر من بود.
بخیه رو کشیده بودن از صورت بچه. :|
پاسخ:
هوووف ! دستت درد نکنه !
 به سلامتی یکی از سوالای زندگیمون جواب داده شد !

۰۲ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۴ أنارستان ...
چه بسا...
پاسخ:
چه بسا من اگه بودم پول دستی به مامانه هم میدادم ...
منظورت این بود دیگه :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">