درخت بلوط

بایگانی

روابط بین الملل

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۵ ب.ظ

   شنبه صبح که برای نماز رفتم حرم ، کنار یک خانم عرب زبان و دو دختر جوانش نشستم . معلوم بود ایرانی نیستند . بعد از نماز وقتی تسبیح حضرت زهرا را خواندیم و دعای فرج قرائت شد ، خانم مادر رو کرد سمت من با فارسی دست و پا شکسته گفت : خدایا خدایا برام مینویسی ؟ گفتم : تا انقلاب مهدی ؟ گفت بلی و یک کتاب و یک مداد دستم داد . کتاب درسی دخترش بود که روی جلد آن چیزهایی نوشته بود که فقط بحرین اش را میشناختم . شعر را برایش با خط خوانا نوشتم و گرفتم سمتش . عربی هم بلد نبودم که ! به انگلیسی برایش گفتم چطور میخوانیمش . تشکر کرد و زیر شعری که برایش نوشتم تاریخ زد و نوشت حرم الامام رضا مشهد و صحن فلان ... به این ترتیب ما علاوه بر انقلابمان ، شعرها و سرود های ایینی مان را هم به دیگر کشور ها صادر میکنیم .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۹
تیستو

نظرات  (۲)

ما خودمون هم باورمون نمیشه
ولی انقلاب خمینی خیلی راه رفته...
پاسخ:
ولی متاسفانه خیلی جاها دیگه انقلابی عمل نمیکنیم !
انقلابی عمل کردن برای مردم هست
الحمدلله هنوز مردمی تو دنیا انقلابی عمل میکنن
ولی معلوم هست که به چشم نمیان
شما شیخ زکزاکی میشناختید؟
باقی مردم چطور؟
ولی ایشون بود و قدر یک لشکر کار کرد
از این دست زیادن الحمدلله
پاسخ:
دور و بر من که همش ریزش هست . امیدوارم طرف های شما هوا خوب باشه .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">