درخت بلوط

بایگانی

فرایند قد کشیدن

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ

  این عکس ها رو در روند پاکسازی سیستم پیدا کردم . عکس هایی هستند که روزگاری خیلی دوستشون داشتم و روزگاری تصویر پشت زمینه ی گوشی و کامپیوتر ام بودند.حالا که نگاهشون میکنم میبینم چه سلیقه ی غریبی داشتم ...


اینم همون برکه ای یه که گیلبرت دوباره ازش خواستگاری کرد :

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
تیستو

نظرات  (۸)

اولین بک گراند صفحه م کیتی بود:دی
پاسخ:
اولین بک گراند من اراگورن بود فکر کنم !
جمع اضداد
پاسخ:
ملغمه ی عجیب و غریبی یه . موزیک هایی که گوش میدادم هم به همین صورت بود !
نمودار رشد سالمی دارید عزیز(: البته سعی کردم در نظر کارشناسی از  عکس های شماره ی 24 تا 29 فاکتور بگیرم.
همین طور ادامه بدهید...
پاسخ:
نه عزیز دلم ! اینا قاطی ان ! خودم اینجوری مرتب اش کردم !
از روحیه لطیف و پروانه ای یهو به فضای خشانت بار رسیدی!
باشد که رستگار شوید... :)
پاسخ:
درهمه عزیز دلم ! به ترتیب نی عزیزوم !
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۲ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
بعضی هاش قشنگ بود
پاسخ:
ممنونم :) هنوزم دوستشون دارم :)
خیلی گریه دار بود
انقد زورم میاد از این بزرگ شدن 

پاسخ:
حالا هم البته دیوونه بازی های خودمو دارم :)
نگران نباش . من یکی که هیچ وقتـــــــــ بزرگ نمیشم :)))
یاد بزرگ شدن خودم افتادم 
تو که از اولشم ماشالا خانم بودی:)
پاسخ:
اینقده خوبه که من هر کار میکنم تو ازم تعریف میکنی ! :))))
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۲ أنارستان ...
گریه....
پاسخ:
بزرگ شدن خیلی درد داره . ولی من بزرگ نمیشم ! قول میدم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">