درخت بلوط

بایگانی

خواخرانه ها

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ب.ظ
     دستم بند آشپزی بود ، به همین خاطر فرستادمش سر کوچه چیزهایی که لازم دارم را بخرد . وقتی آمد یادم افتاد اینها را با پول خودش خریده . گفتم باید پول اش را بگیری . گفت : نه ! قراره باهم بخوریمش دیگه . نگاه کردم به کیسه ی خرید . یک قوطی رب گوجه خریده بود و شامپو و یک بطری بزرگ محلول لوله باز کن .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
تیستو

نظرات  (۶)

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۰ سیده زهرا میم
((:

پ ن :اومده شیراز آبجی خانم ؟
پاسخ:
آره :))). اتفاقا صحبت شما هم بود . منتهی فکر کردیم سرت این روزها خیلی شلوغه مزاحمت نشیم .
:))))

لوله باز کنو بده خودش بخوره بشوره ببره !
:دی
پاسخ:
:))))))
دلت میاددددد ؟؟؟؟
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۸ سیده زهرا میم
نه بابا یه عصر این حرف ها رو نداره، هر وقت گفتید من پایه ام؟

پاسخ:
فردا شب پرواز داره . فردا عصر برنامه ات خالیه ؟
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۸ سیده زهرا میم
تا ساعت ٧ آره می تونم (:
پاسخ:
پیامک :)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۱۲ عمو کاکتوس
رب رو با شامپو و پیاز و پودر سیر توی ماهیتابه تفت بده
بعد که خوب خودش رو گرفت بریز توی زودپر و لوله بازکن هم بریز روش و درش رو ببند و بزار روی شعله ی ملایم .
پاسخ:
:|
مقاله ها چی شد ؟
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۷ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
خخخخخ بنده خدا!!!
حالا من فکر کردم چیپس و پفک خریده که باهم بخورید!!
پاسخ:
یه لحظه خودمم همین فکر رو کردم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">