درخت بلوط

بایگانی

نفس هایم بوی غم می دهد

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

   امشب نوبت دندان پزشکی داشتم و حالا  یک ساعت است به رخت خواب رفته ام، خوابم نمی برد . نه از درد، که بخاطر آن چسب لعنتی که دکتر برای چسباندن روکش دندانم استفاده کرده و عصاره ی میخک جزو ترکیبات آن است . میخکی که هیچ وقت دوستش نداشتم ، قیافه اش چنگی به دل نمیزند و بویش... بویش غمگین ترین بوی دنیاست. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۲
تیستو

نظرات  (۳)

۲۲ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۳ سیده زهرا میم
میخک از علاقه مندی های منه، بهش توهین نکن ها ! خیلیم خوشگله  تازه ! عاشق گردنی هاشم :D
پاسخ:
اون گردنی ها... اونا خود غم آن. نمیدونم چرا  ولی خیلی غمگین میشم .. 
تو خموش تا قرنفل، بکند حکایت گل.

آقای جلال‌الدین.
پاسخ:
همیشه باعث میشید من یه چیز جدید یاد بگیرم :)
چه خوب بود ... خیلی ساله ک میخک بو نکردم ولی بچه ک بودم وقتی بو میکردم حس عجیبی داشتم ... اونموقه نمیدونستم این حس میتونه غم باشه ... الان فکر میکنم انگار خودش بوده ... 

+ از قضا نفسهای من امشب بوی درد میدن ... خیلی درد داشت این سری عصب کشی ..
پاسخ:
ای وای من ! درد عصب کشی روی اعصاب ترین درد دنیاست ! عصبی که وجود نداره داره درد میکنه :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">