درخت بلوط

بایگانی

مدیریت بحران

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۴ ب.ظ

   ما از اوناش نیستیم که هی چپ و راست شکست عشقی بخوریم و بعد شروع کنیم به کوتاه کردن موها و راه افتادن توی خیابون تاریک و خیس از بارون و سیگار پشت سیگار و پُست های " او لیاقتت را نداشت دختر" و فلان و بهمان . ما فوق فوقش لپ تاپمون بالا نیاد و بعد شارژ پرینترمون تموم شه و صفحه های پایان نامه مون شش مدل شماره بخوره و نرسیم به موقع به صحافی مورد نظرمون که جمعه ها تعطیله برسونیمش. اونوقته که میشینیم نیم ساعت گریه میکنیم و بعد هر چی ظرف و لباس توی خونه هست رو میشوریم و نیم ساعت ارباب حلقه ها میبینیم و بعد به این نتیجه میرسیم که فردا بریم بازار انقلاب. شاید یکی از مغازه ها باز باشه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۷
تیستو

نظرات  (۴)

پس ازوناشی؟
من ازوناشم که #کلا کارم درست نشه بیخیالش میشم و میگیرم میخوابم ! دیر شده کارام ولی نسوخته فرصته !
نمیدونمم چجوری !
پاسخ:
شانس خواهرم! شانس که من ندارم!

۲۸ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے
:)

الان دقت می کنم نمی دونم من چه مدلیم. :|
پاسخ:
شما مدل عروسی! :))))
۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۱۵ پلڪــــ شیشـہ اے
:)))))))))

واااای . همیشه خوب بلدی آدم و بخندونی.

+ مدل من : یه آدم خسته
پاسخ:
:))) خسته نباشی!
الهیییییییییی :)))))))))))
خیلی باحال بود انصافا.. :))
پاسخ:
:)))))
همیشه همینطوری یه ها!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">