درخت بلوط

بایگانی

دردم از یار است

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵ ب.ظ
َ[من در حال ریختن چای]
A: یعنی تو هنوز بعد از این همه سال نمیدونی که برای من اول باید نبات رو بذاری توی لیوان بعد چایی رو بریزی روش؟

[من در حال ریخت چای]
A: یعنی تو هنوز بعد از این همه سال نمیدونی من صبحا چایی رو با قند میخورم نه نبات؟


R: باز اون بلوز شلوارت که مال من بود کجاس؟ مگه من شپش دارم که هر وقت اینو میپوشم میندازیش تو لباس شویی؟


ََA و R باهم: اینم شد چایی؟ هنوز یه چایی دم کردن بلد نیستی؟


َA: یعنی تو نمیدونی من ماکارانی که گوشتش زیاد باشه و فلفل دلمه توش نباشه نمیخورم؟


R: یعنی تو نمیدونی من فلفل دلمه رو توی غذا نمیخورم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۰
تیستو

نظرات  (۲)

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۱۷ ساتیا سخی پور
چقدر غر وای
پاسخ:
پیر بشن دیدن دارن :)))
کلا میخوان بگن این همه سال کجا بودی؟!
پاسخ:
کلا میخوان غر بزنن فقط! وای وای موقع خواب یکی میگه رخت خواب منو اینجا بنداز یکی میگه اونجا. جفتشون هم تخت رو واسه خودشون میدونن. شارژر موبایل منم که واسه خودشونه! اصن یه وضی !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">