درخت بلوط

بایگانی

اولین روز کاری خود را چگونه گذراندید؟

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۴ ب.ظ

   رفتم درمانگاه.در بدو ورود به درمانگاه یادم آمد خودکارم را جا گذاشته ام.رفتم پایگاه بهداشت فلان جا. توی دلم به پیرزنی در بدو ورودش از من پرسید مجردم یا نه و بلافاصه و چهل بار تکرار کرد اگر عروسی کردم باید برایش شیرینی ببرم و حسابی خجالت زده ام کرد بد و بیراه گفتم. جلوی درب اتاق ماماییِ پایگاه بهداشت پایم به سیم های دستگاه جنین یاب گیر کرد و به درون سالن انتظار سکندری خوردم و توجه همه بیماران را به خودم جلب کردم. پرونده های سلامت را چک کردم. فشار گرفتم. ضربان قلب و صدای ریه خانم های باردار را شنیدم. یک شربت سرماخوردگی و یک آزمایش پروتئین ادرار درخواست کردم. برگشتم خانه. بابا گفت مشتری داشتی؟ گفتم تک و توکی بودند. گفت چرا زود برگشتی؟ گفتم آرد تمام کردیم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
تیستو

نظرات  (۵)

۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۷ آرزوهای نجیب (:
دلم خواست دکتر باشم :عررررر
پاسخ:
دقیقا کدوم قسمتش رو دلت خواست ؟ :))
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۳۸ آرزوهای نجیب (:
یادته جریان خواهرم فاطمه رو گفتم که پزشکی می خونه و خیلی تحویلش می گیره خونواده؟ بعد امروز باهاش رفتم درمانگاه اصلا انگار ملت از دور دکتر بودنش رو تشخیص می دادن و با یه دید دیگه نگاهش می کردن، الان این پست رو دیدم با خودم گفتم با همه سکندری خوردن و اینا ولی مطمئنم وقتی ملت فهمیدن دکتری همه با خودشون گفتن بابا دکتره دیگه ، افتادنش کلاس داره؛ حالا اگه ما می افتادیم ملت می گفتن دختره کوره که جلوشو نمی بینه :| 
خلاصه دکتر بودن همش مزیت هست و کلاس،  حتی سکندری خوردنش :عررررر 

قدر بدون و اینقدر غز نزن ها :D
پاسخ:
شکر خدا شکر خدا شکر خدا شکر خدا شکر خدا شکر خدا شکر خدا شکر خدا شکر خدا



ولی نمی ارزه! به جونم خودم!
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۰۰ پلڪــــ شیشـہ اے
ان شاءالله تا عمر دارید، نسخه شفا بپیچید خانم دکتر.
پاسخ:
ممنون از دعای خیرتون :)

به جون با ارزش شما نباشه به جون ناقابل بنده "می ارزه" اگه نیت خوب باشه. همه این دردسرها به یک خدمتی که به یه مریضی بکنید می ارزه. همه این دردسرها به یه لبخند یه مادر می ارزه همه این دردسرها به یه جانی که نجات داده بشه می ارزه. مطمئنم...

بگذریم که کل این گرفتاری ها برا ٢ ساله نهایتا. بعدش می شه راحت بود. که اگر انسان الهی نگاه کنه "راحت طلبی" بعد رو هم نمی پذیره

ان شا الله موفق باشید در "راه خدا"

پاسخ:
نفرمایید ...
خدا که که اینطوری باشه و خدا کنه که بتونم دردی از درهای مردم دوا کنم ... خدا کنه ...
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۵:۲۵ پلڪــــ شیشـہ اے
قابل شما رو نداشت. میشه پنج تومن. ^_^ شکلک زبانک
پاسخ:
یه دعای ضد خواب آلودگی هم بکن همه رو باهم حساب میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">