درخت بلوط

بایگانی

سی و نه

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۷ ق.ظ

   برای خود آدم بهتر است که به بعضی چیزها فکر نکند . مثلا به اینکه مادر آن مارمولک کوچولویی که کنار فرش افتاده بود و تکان نمیخورد الان چه حالی دارد .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
تیستو

نظرات  (۴)

:دی :دی
یاد ریسه رفتنهای نصف شب اون وبت بخیر
خودتم بخوای مخاطبای اهل خاطره ای مثل من نمیذارن اون جا رو به کل فراموش کنی

همینی که هس.
پاسخ:
دوباره میسازمش ! :)
۲۵ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۴ أنارستان ...
همین چند شب پیش مادر یکی از اون مارمولکای کوچیک رو با افتخار دو نیم کردم..تا یکساعت بعدش دور افتخار میزدم
مارمولک=اسرائیل!
پاسخ:
من همین تازگیا تونستم به فن آوری کشتن سوسک دست پیدا کنم . مارمولک-اسرائیل کشی در سطوح خیلی تخصصی هست :)
البته با کمک مخاطبای ماه و گلی مثل ما:)
پاسخ:
صد البته . اگر اینطور نبود که دوره نمی افتادم اینور و اونور دنبالتون بگردم :)
راستی من سوسک خیلی ریز تو اشپزخونه ام پیدا شده
ما بهش میگیم سوسک المانی
راهی برای نجات من نداری؟
پاسخ:
سم . ولی خب بچه ی کوچیک داری . یه دو هفته ای رو برو خونه ی بابا اینا . به همسرت بگو با سم تو خونه حمله ی شیمیایی انجام بده !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">