درخت بلوط

بایگانی

+60 سال

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ

1

- خانم دکتر پام خیلی درد میکنه. این زانو هام انگار مال خودم نیست بسکه درد گرفته بی حس شده. کمرم میخواد بشکنه. این کتف هام هم درد میکنه جون خودت یه قرصی برام بنویس. شکمم هم فتق داره دکتر گفت چون پیری عملت نمیکنم. قبلا بهم گفته بودن قند دارم یه آزمایش قندی هم برام بنویس عزیزم.

+ چشم فقط یه لحظه صبر کنید. اول دفترچه تون رو بدید بعد سوالای منو جواب بدین.

- مگه باید دفترچه ام رو میاوردم؟


2

- خانم دکتر اینا این داروهای منه. من روده هام زخمه. پوکی استخوون هم دارم. قند خون و چربی هم دارم. این همه قرص میخورم میخوام آزمایش کامل برام بنویسی. معده ام درد میکنه از این کپسول ناشتایی ها هم برام بنویس.

+ باشه دفترچه تون ؟

- مگه لازمه باشه؟

+ بله دیگه! خب پس کجا بنویسم؟

- دارو همینجا ندارین بهم بدین؟

+ نه بخدا دارو میبنین شما؟ حالا دارو ها هیچی، آزمایش ها چی؟!

[اینها را که میگویم آرام دفترچه بیمه اش را از جیبش بیرون می آورد]


3

+ فشارتون خیلی بالاست پدر جان!

- چنده؟

+ 18 

- باز 18! یه هفته اس هر روز دارم میام فشارم رو میگرم، انگار فایده نداره هر روز هیژدهه. ولله دیگه نمیام!

+ این یه هفته قرصاتون رو درست میخوردین؟

- نه.


4

+ تو رو خدا آروم تر بخدا من هیچی تو گوشی ام نمیشنوم. باور کنید نه خانما خاله ی منن و نه آقایون عمومن. هیچ فرقی نداره برام که کی رو زودتر معاینه کنم. تا آخرین مریض رو هم نبینم از اینجا نمیرم.

- ما که چیزی نمیگیم. فقط میگیم نوبت ماست.

+ آخه همتون همین رو میگین. بخدا من دلم برا عروساتون میسوزه با این زبونتون :)

- چشه؟ دلشم بخواد!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۹
تیستو

نظرات  (۵)

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۰ خانم الفــــ
:))

خداقوت خانم دکتر عزیز :)
پاسخ:
ممنونم خانم الف عزیز :)))
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۱۸ آرزوهای نجیب (:
قبلا یه وبلاگ آقای دکتری رو می خوندم، از خاطرات بیمارهاش می گفت اینقدر با نمک بود که می تونستی از شخصیت های بیماراش کلی کتاب طنز بنویسی ، اینو خوندم یاد اون افتادم:D ولی متاسفانه وبش رو گم کردم :| خاک تو سر بلاگفا :عررررر
پاسخ:
اره یادمه.خاطرات ایشون که محشر بود :)))
خاک بر سرت بلاگفا


ولی پرشین بلاگ نبود؟
:))
پاسخ:
لبخند
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۵۹ آرزوهای نجیب (:
توی بلاگفا نبود وبش، ولی من لینکش رو توی پیوندهای روزانه زده بودم از اونجا می رفتم می خوندم، بعد از سکته مغزی بلاگفا حافظه پیوند روزانه اش هم پرید): 
یا بلاگ سکای بود یا پرشین بلاگ درست یادم نیست :عرررر
پاسخ:
میگردم پیداش میکنم :))) اون پسره که اسم وبش بی تربیتی بود هم یه مدت لینکش کرده بود :)))
 
آدم نمیدونه بعضی از این بندگان خدا خیلی زرنگن یا خیلی ساده! :(((
پاسخ:
83 % ساده بودن. اون 17% به زعم خودشون زرنگی هم از سادگی شون بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">