درخت بلوط

بایگانی

خان داداشک

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۳ ق.ظ

رفته توی کمد دیواری اتاق و کله اش رو از لای در اورده بیرون و میگه: من هیولای کمد اتاقت ام. شبها که خوابیدی میام بیرون و زانو ات رو گاز میگیرم.


پ ن: گاز گرفتن زانو یکی از وحشتناک ترین شکنجه هایی است که تازیخ بشر به خود دیده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
تیستو

نظرات  (۸)

:دی
:دی
:دی


فعالیتتم زیاد شده
چند روز نبودم مگه که صفحه پر کردی؟
پاسخ:
آره دیگه وظیفه ی ما جلب رضایت شماست:)
خدا قوت به خودم و خداقوت به شمایی که کامنتامو میخونی و جواب میدی:)
پاسخ:
دم شما گرم که وقت گذاشتی عزیزم :)
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۰۷ عمو کاکتوس
قپونی (قپانی) میدونی چیه ؟
شکنجه ای بد تر از گاز گرفتن زانو ... :)
پاسخ:
نه چیه؟
تا حالا زانو ات رو گاز نگرفتن که اینو میگی!
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
لبخند. این طرفا شکنجه ها به نیشگون های ریز و درشت از بازو ختم میشه دا رو شکر. الان یه آدم کبود واستون کامنت می گذاره. الکی مثلا من مظلوم تربن موجود این حوالی ام.
پاسخ:
نیشگون های بازو رو که دایی ها استادش ان. آسایش نداریم از دستشون. ولی گاز گرفتن زانو هم قلقلک داره و هم درد. نابود میکنه ادمو اصلا.
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے
*خدا رو شکر
پاسخ:
:) فدای سرت
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۶ ساتیا سخی پور
خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
:))))))))
قربون دستت.
شاد باشی:)
پاسخ:
فدات :*
من امتحان کردم درد نداشت که :))))
پاسخ:
زانوی خودت رو گاز گرفتی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">