درخت بلوط

بایگانی

خان داداشک

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ب.ظ
دارم سعی میکنم با بُرس کمی به سرم سامان بدهم که پشت سرم می ایستد و با لحن خنده داری که بعضی شاعرها با آن شعر های عاشقانه شان را میخوانند می گوید:
گیسوانت را پریشان مکن بانو! باد اتاقم را برد! طره ی پریشان موهایت انتخاب رشته را از یادم می برد!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۸
تیستو

نظرات  (۶)

:))
پاسخ:
=))
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۳ آرزوهای نجیب (:
((: 
داره تمرین می کنه واسه آینده اش ((:
پاسخ:
نه !!!!
می کشمش!
این متن حیا ندارد
پاسخ:
این متن هیچ مشکلی ندارد. من نه به حجم مو اشاره کردم و نه توصبفش کردم و نه چیز دیگه ای.
صرفا شعرهای پرطرفدار امروز رو مسخره کردم.

اگر بحث انتقاده میتونستید کامنت خصوصی بذارید.
نذاری برن دانشگاه هااااا با این همه استعداد و حس شاعرانه
میدزدنش میبرنش
پاسخ:
دقیقاااا نباید بذارم بره. مخش رو میزنن
۲۱ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۵ یوسف یوسفی
جواب آخرین کامنت آدمو می بره به فضای روحانی(!)
در حد فضای مجید انصاری حتی
استیکر دست توی دماغ لاین!
سلام دکتر
پاسخ:
:))

چه کنیم دیگه . همین از دستمون برمیاد :))
جسارتی نکردم فقط از دید یک مرد این انتقاد رو کردم.اگر خصوصی هم نبود سهوی بود....صلاح مملکت خویش خسروان دانند
پاسخ:
ممنون از حسن نظرتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">