درخت بلوط

بایگانی

اشانتیون

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ق.ظ

   اگر ساعت ساز بودم، همه ی ساعت ها را بعد از تعمیر، پنج دقیقه جلوتر تنظیم میکردم. بس که همه عجله دارند اما همیشه دیر می رسند.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۹
تیستو

نظرات  (۷)

۱۹ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۱۵ رادیو عاشقی
هِــــى
پاسخ:
...
من یه مدت همین کارو واسه خودم کرده بودم ولی همش نگاه میکردم میکفتم اینکه ۵ دقیقه جلوتره
فایده نداشت تا اینکه جلو یه دوست،شرمنده شدم
دیگه وقت شناس شدم
پاسخ:
تازه ما یه عزیزانی داشتیم که یک ساعت جلو کشیده بودند و باز دیر میرسیدن
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۸ ساتیا سخی پور
روزگاره دیگه
پاسخ:
عجیب غریب شده همه چی. ادم به هیچی نمیرسه
با پنج دقیقه کاری از پیش نمیره
افرین به ذهن خلاقت
پاسخ:
حالا بیست دقیقه ! خوبه؟


تشکر تشکر :))
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے
عین بچگی ما. مامان و بابا یک ربع ساعت و دوونده بودن جلو. 
پاسخ:
چقدر خوبه ادم جلو می افته از برنامه اش
بستگی به شهرشم داره برا شهرستانیا ده دقیقه کفایت میکنه ولی برا کلان شهرا بالای نیم ساعت:)


:)
پاسخ:
خدایی به نکته ی مهمی اشاره کردی !
دیگه دیگه
رس پس میدیم اوسا
پاسخ:
فدایی داری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">