درخت بلوط

بایگانی

انرژی صلح آمیز

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ب.ظ

بعضی وقتها به این فکر میکنم که کاش میشد از نیروی خشم برق تولید کرد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
تیستو

نظرات  (۶)

سلام فاطمه خانوم
(بسییی لذت میبرم از یادداشتهای گاه و بیگاهتون)

مخالفم!
اونجوری خشمگین شدنو مفیدم میدونستیم! چون برق تولید میکرد
از خنده برق تولید میشد بهتر بود همه میخندیدن برق خونشونو خودشون تولید میکردن!!
پاسخ:
سلام :)
اوه اره حق با شماست! منتهی من فقط به خشم های خود نخواسته فکر کرده بودم و اینکه حیفه انرژی اش فقط صرف سوراخ کردن معده بشه!

راستی من شما رو می شناسم؟
اتفاقا انیمیشن "شرکت هیولاها" از روی همین ایده تولید شده . ایجاد انرژی از وحشت و از خنده .....بروزم
پاسخ:
اوه بله ... شاید از همونجا ایده گرفته بودم
اون وقت همه جا نورانی می شد!!

(والللا! چرا ملت و اعضای فامیل اینقد بی اعصاب شدن جدیدا؟)
پاسخ:
اوه اره ! من خودم توربین اصلیه هستم!
نه منو نمیشناسید ولی من وبلاگای قبلیتونو دنبال میکردم
(الهه هستم! خوشوقتم!!!)

پاسخ:
بسیار بسیار خوشبختم. باعث خوشحالیه که هنوزم قابل میدونید
عالی دکتر خلاق جون
کپی شد در تبیان
صفحه ام(mohebe_hazrate_madar
پاسخ:
فدات :*
قابل دار نیست :)
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۶:۳۶ دکتر یونس
اینو حتما به استادم میگم! فکر کنم از تعجب کپ کنه! جراح خوبیه بنده خدا!
پاسخ:
حتما این کارو بکنید! فقط یادتون باشه ایده از من بوداااا

خوش امدید ! منور فرمودید عزیز دل ! خوشحالم کردید!
پیامی برای وبلاگتون ارسال شد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">