درخت بلوط

بایگانی

نیازمندی ها

دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۵۵ ق.ظ

   دلم زیارت میخواهد. مشهد، قم، نجف، کربلا، شیراز، شهر ری، جمکران و از همه بیشتر بقعه ی آن خانم امام زاده ی کوچکی که روی کوه است و رسیدن به آن کلی پیاده روی و کوه نوردی دارد و آخرین باری که آنجا رفتم، نوجوانی بودم که دایی اش بزغاله صدایش میکرد.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۲
تیستو

نظرات  (۳)

۲۲ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۲۴ حالا با چه اسمی اینجا کامنت بذارم مِن بعد؟خخخخ

سلام
کجا؟ کجاست این بقعه؟ 

میگماا
من تمام مدت اینجا رو می‌خوندماا
ولی فکر کنم وقتی از روز پزشک گذشت و من نیومدم تبریک بگم دیگه خجالت کشیدم کامنت بذارم
بنابراین تصمیم گرفتم به جای روز پزشک عید قربون رو تبریک بگم:)))
عیدت مبارک!


پاسخ:
سلام :)
نزدیکهای شهرمون هست!

بسیار بسیار ممنونم از لطف تون :)))
عید شما هم مبارک!
ممنونم که واسه روز پزشک من رو یادتون بود حالا بیست و چند روز هم اگر گذشته فدای سرتون!
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۳۳ حالا با چه اسمی اینجا کامنت بذارم مِن بعد؟خخخخ

راستی نمیدونم چرا من با اینکه خیلی کم کامنت میذارم و کلاً کم خودمو بروز میدم حس می‌کنم چون من صاحبای وبلاگا رو می‌شناسم صاحبای وبلاگا هم منو میشناسن!
شایدم چون کلاً دیگه افراد زیادی تو فضای وبلاگ کار نمیکنن حس میکنم یه محله کوچیکه همه باید همدیگه رو بشناسن! 
حالا با همه این حرفا 
یه وبلاگ تازه ساختم
که دوست دارم اگه درباره نوشته‌هام نکته‌ای به ذهن‌ت میرسه بگی
این یک دعوت کاملاً رسمی ست:)
پاسخ:
اوه تشکر تشکر!

ممنونم که منو قابل دوستین حتما خدمت میرسیم!
کدوم دایی؟الان چی صدات میکنن؟
پاسخ:
دایی بزرگه. همون دایی که فوت کردن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">