درخت بلوط

بایگانی

مادرهای نابودگر

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

    بچه اش را آورده که به جرم سرماخوردگی معاینه اش کنم. قد و هیکل دخترک پنج شش ساله می زند. صورتش را نمی بینم چون از همان دم در با گردن خمیده روی تبلت جلو می آید و مادرش عین کور ها می نشاندش روی صندلی. تا به مادرش می گویم: یک ساعت در روز کار با تبلت و وسایل الکترونیکی برایش کافی است! اینطوری چشم هایش نابود میشود ها. جواب می دهد که: نه دخترم اصلا زیاد با تبلت کار نمی کند! گفتم: خانم شما مختارید هر طور می پسندید دخترتان را بزرگ کنید ولی نگاه کن؟! این بچه همین الان که دارم معاینه اش میکنم هم در حال بازی است! بدین ترتیب مادر ایشان متوجه اشتباهش شد و تبلت را از ذخترش گرفت و گذاشت زیر بغلش و اجازه نداد بیشتر بازی کند تاااااااااا 10 دقیقه بعد.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۴
تیستو

نظرات  (۹)

بچه های فامیلِ ما..
یه روز جمعشون کردم یه ربع بیس دقیقه باشون در این مورد حرف زدم که ببینید قبلا خونه مامانبزرگه چه خوب بود،نمیشد نشوندتون،چقدر تحرک داشتید
بعد کلی در مورد کتاب و کار هنری گفتم
اونام قبول کردن و گفتن راس میگی
بعدرفتن یه گوشه به ادامه تبلت بازی پرداختن:/
منم در افق محو!
پاسخ:
وقتی مزه یه چیزی زیر زبونشون بره سخته که بعد منعش کرد! از همون اول نباید معتاد میشدن!
در ادامه پست قبل
پاسخ:
در جواب کامنت شما در واقع!
در این موارد، تبلت را با یک حرکت ابچیگی شکسته و کله در صورت مادر مورد نظر بنهید. بچه به صورت خودکار تا سالها بیمه ی شخص ثالث خواهد شد!
پاسخ:
آخ اگر میشد! آخ اگر میشد!
سلام :)

خسته نباشن واقعا.چقدددر ابهت!
ما بچه بودیم بهمون میگفتن نمیتونین الان بازی کنین
بعد ما میگفتیم چرا؟
میگفتن چون که!
بعد ما قانع میشدیم!!
الان زندگی بچه ها خیلی پیچیده شده! 
نمیدونم ما تو سری خور بودیم، قانع بودیم یا مثلا حرف مامان بابا خیلی واسمون مهم بود...؟!!
پاسخ:
سلام
فکر کنم ما واسه همه چی حد نگه میداشتیم! والا بچه های این دوره زمونه اینقدر میخورن که بمیرن! اینقدر بازی میکنن که کور شن! اینقدر تلویزیون میبینن که سرگیجه میگیرن!
سلام تازه با وبلاگتون آشنا شدم و بسیار عالی می نویسی . مثل غذایی که هم خوش طعم است و هم چشم نواز.

حالم خوب میشه اینجا


راستی یک سوال اینستای شما عمومی هست یا خصوصی ؟
پاسخ:
سلام
خیلی خیلی لطف دارید :)
باعث افتخاره


منظورتون صفحه ام هست؟ خصوصی شده چند وقتی
۱۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۶ آرزوهای نجیب (:
اوووه چقدر نیستی تو (:
پاسخ:
میام میام :)
سلام خانم دکتر  کم پیدایین 
ان شاالله که خیره
پاسخ:
سلام عزیزم
گرفتاری ها زیاد شده بود و وقت کم !
ممنون که یادم بودی عزیز
سلام اجی گلی
فاطمه معصومه مام یه مدت اعتیاد به گوشی باباش پیدا کرده بود همه چیز رو از رو گوشی باباش حذف کردیم خلاص
من از غصه داغون دارم
هم ضرر جانی برا خودش داشت هم مالی و تموم شدن ترافیک

پاسخ:
سلام عزیزم :)
کم پیدایی!
چقدر خوبه که از همین الان حواست بهش هست!
سلام تیستو جانم
عزاداری ها قبول
کجایی که نیستی و اینجا سوت و کوره و ما دلمون تنگ شده ؟
پاسخ:
سلام عزیزم !
عزاداری های شما هم قبول حق!
کمی سرم شلوغ بود توی این ماه. حالا میام خدمتتون :)
مرسی که یادم بودی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">