درخت بلوط

بایگانی

خاطرات درمانگاه

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ق.ظ

   روی اعصاب تر از بیمارانی که پشت در اتاق معاینه منتظرند نوبتشان برسد و تا کار مریض داخل اتاق معاینه کمی طول می کشد به شیوه ی مرسوم در توالت های عمومی هی می کوبند پشت در که "خلاصه اش کن"، آن مادرهایی هستند که سلانه سلانه می آیند و می نشینند روی صندلی بیمار و مانتویشان را روی پایشان صاف میکنند و کیفشان را هم می گذارند پایین پایشان و زل می زنند به من و وقتی ازشان می پرسم چه کمکی از دستم برمی آید بچه ای را در دور ترین نقطه یِ لابیِ درمانگاه در حال آتش سوزاندن نشانم می دهند و می گویند: مریضه!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
تیستو

نظرات  (۳)

حوصله میخواد...
پاسخ:
و اعصاب!

اعصاب پولادین میخواد
۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۴ پلڪــــ شیشـہ اے
خدا صبرتون بده!
بعدم اگر دکتر بهمون اخم و تَخم کنه می گیم چه بی اعصابن دکترا. ویششش
پاسخ:
مرسی که درک میکنی!
البته بازم من 80 درصد حق رو به مریض های شاکی از پزشک میدم. ولی 20 درصد! فقط 20 درصد به ما هم حق بدن راضی هستیم!
یاد میگیری وقتی خیلی عصبانی میشی بخندی! ببین کی گفتم. یاد میگیری..
فرشی بخون برا امتحان. چرا نمیخونی؟ به آبانا هم گفتم..
واقعا جایی نیست تو کتابفروشی یا انتشاراتی دانشگاهی جایی که فقط تغییرات رو داشته باشه؟ بابا زمان دانشجویی ما بود.. من کتابی رو که خوندم دوست میدارم. برام خیلی سخته یه کتاب نو رو بگیرم دستم و باهاش اُخت بشم! آبانا میگفت ملت از کرمی ناراضی ان و کتاباش و به خصوص تستاش دیگه جواب نمیده. من دست بچه های قم بیشتر پارسیان میبینم..
آبانا هم که برگشته به دوران قبل از میلاد و گاید لاین کامران احمدی میخونه.. من AOM هاش رو تو بخش دستم بود و به جای جزوه ی نداشته میخوندم ولی هیچ رقمه باگاید لاین هاش نتونستم کار کنم.. مریم عاشق گاید لاینا بود ولی با کرمی چشم قبول شد..
البته الان کرمی خیلی زیاد شده و کتابای لِقِرِ 75 صفحه ایش شده 200 صفحه به بالا و خب طراحای سوال اینقدر مار خوردن افعی شدن.. دیگه واقعا وحشیانه سوال طرح میکنن..
پاسخ:
گاید لاین!؟ واسه رزیدنتی؟! نه! امکان نداره جواب بده! ولی به جاش دکتر خوبی میشه :)
دقیقا قبول دارم رقابت خیلی زیاد شده! طراحا هم در جریانن! اینه که وقت گذاشتن شدید میطلبه! منم که طرحم! درسته درمانگاهه ولی کشیک صبح و بعد از ظهر داره و ده گردشی و فلان و بهمان! باورت نمیشه اگر بدم هنوز جا نیافتادم! هنوز!
دوست دارم بخونم ولی نمیشه انگار ... منتظر یه نیمچه ثبات هستم

هر کار کردی بگو بهم. فکر کنم در جریان باشم انگیزه میگیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">