درخت بلوط

بایگانی

این منم. همین.

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۰ ب.ظ

    روز اولی که وبلاگم را ثبت کردم به این نیت بود که جایی را داشته باشم راحت در مورد خودم صحبت کنم. خودی که شامل فکر ها و زندگی و خاطرات میشد.بعد که پای دو سه تا از اعضای خانواده ام به اینجا باز شد و دو سه تا از آدمهای مجازی را در دنیای واقعی دیدم به صورت ناخودآگاه شروع کردم به سانسور کردن خودم. امروز که فکر میکردم دیدم اینجا و دنیای واقعی ام خیلی باهم فرقی ندارند و خیلی از چیزها را اینجا هم پنهان میکنم. لذا تصمیم گرفتم مثل قبل ها اینجا راحت تر باشم. مثلا بگویم که دارم به یکی از خواستگار هایم که شرایط مناسب را دارد و پسر خوبی هم هست، فکر میکنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۶
تیستو

نظرات  (۱۰)

سلام :)
به به. به سلامتی.
ان شا ء الله هرچی به خیر و صلاحتونه همون پیش بیاد واستون.
میشه لطفا لطفا اگه این مورد خیر به جاهای خوب رسید اینجا رو تعطیل نکنین؟ 
پاسخ:
سلام :)
ممنون که برام دعا میکنید

حتمااا من عاشق وبلاگمم :) اصلا نمیتونم بدون اینجا :)
مرسی که شما هم لطف دارین به من
۱۶ آبان ۹۵ ، ۲۳:۲۵ پلڪــــ شیشـہ اے
:)

عنوان پست من و در همون ثانیه اول که توی وبم دیدمش، یاد خنده های شبانه ناشی از خوندن پست های ملیحتون انداخت دکتر جان. 

لبخند پهن تر
پاسخ:
:)
کاش بازم بتونم همونطوری بنویسم :))

به مبارکی ان شا الله :)

 

میشه لطفا لطفا اگه این مورد خیر به جاهای خوب رسید اینجا رو تعطیل نکنین؟ چون وقتی دارید فقط هنوز فکر می کنید اینجا تعطیل ه روی بقیه اش نمی شه چندان حساب کرد :)
پاسخ:
سلامت باشید. به دعای خیر شما :)

حتما حتما! شما که میدونید من عاااااشق اینجام
۱۷ آبان ۹۵ ، ۰۶:۲۲ دخترِ انـــــــــــار
عزیززززمممم😍😍😍😍😍😍 مبارکههه
.
چقد من دوس دارم آدمایی که میان میگن دارن به خواستگارشون فک می کنن :)
ما بعضی از رفقای صمیمی‌مون هم فقط خبر نامزدی‌شون رو می‌شنویم ! اونم تو شرایطی که توقع داری بیاد با جزییات برات تعریف کنه که یه خواستگار دارم این طوریه ...
و بدتر اینکه دور میشن ! میرن ! وبلاگ رو تعطیل می کنن ، کار فرهنگی رو تعطیل می کنن ، دور همی های دوستانه ... همه رو ...
فقط یه پیج اینستا نگه میدارن ، توش می نویسن " در بند کسی باش که ... " بعد هم از کادو گرفتناشون گزارش میدن ! 
طوری که تو شخصیت غیرواقعی این آدمی که یک روز غصه ها و بیقراری‌هاشو تو بغل خودت ریخته بود ، با این آدمی که زندگیش لاکچری! شده رو حس می کنی !
ایشالا نه شما این طوری بشید نه ما ...
پاسخ:
سلامت باشی. البته هنوز طوری نشده ها! دعا کن خیر باشه

منم اینقدرررر بدم میاد از این جور برخوردها. همون اول به دوستام گفتم من دارم به یه خواستگاری فکر میکنم:)
دعا کنید که محتاجم :))
ذوق مرگی
پاسخ:
فدا مدا
خواهش میکنم. دیگه این تنها کاریه که از دستم برمیاد واستون (از راه دور)!

چقدددر خوب. خوشحالم :)
پاسخ:
قربان شما :))
۱۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۰ آرزوهای نجیب (:
عاقبت بخیر شی دختر جون(:
پاسخ:
به دعای خیرت مرگ عزیز من :)
دعا می کنم با آرامش ، بهترین تصمیمی که ممکنه بگیری...

فانتزی: دفعه دیگه که میام وبلاگت دونفری نوشته باشید :)
پاسخ:
عزیزم :) ممنونم از دعای خیرت عطیه جانم

ولی یه واقعیتی! من اینجا رو با هیشکیییییییییی شریک نمیشم. هیشکییییییییی
۲۰ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۳ أنارستان ...
هورررررررررررا! .........


وووی! همه دارن میپرن! باید به فکر باشم!!!
پاسخ:
:)))

ان شالله همه خوشبخت باشیم. من، شما، ایشان و فامیل های وابسته :))

سلام خانم دکتر

میخواستم ازتون راهنمایی بگیرم.

من ارشد یه رشته مهندسی دارم.24سالمه. اصلا علاقه ندارم به رشتم به زور تا اینجا خوندم. الانم میخواستم شروع کنم واسه دکترا بخونم   ولی انگیزشو ندارم واقعا،  به فکر این افتادم که دوباره کنکور بدم  کنکور تجربی،

همه بهم میگن اصلا کار عاقلانه ای نیست، نظر شما چیه؟      از طرفی هم به این فک میکنم که حتی دکتری هم بگیرم نمیتونم برم سرکار  درامد مهمه برام،  موندم چیکار کنم

پاسخ:
سلام عزیزم :)
اینکه بخوای رشته ای که علاقه ای بهش نداری رو ادامه بدی فکر نکنم عاقلانه باشه. کار اشتباه رو یه جا باید جلوش رو گرفت.
ببین علاقه ات توی چی هست؟ چه رشته ای؟ به تجربی علاقه داری یا صرفا بخاطر درامد هست؟
چون رشته های تجربی از پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی تا مامایی و پرستاری جو خاص خودشون رو دارن. روحیه خودشون رو میطلبن. درسته کار براشون هست ولی اینکه بشینی از اول واسه این رشته ها بخونی میشه حداقل 5 سال و حداکثر 8 سال دیگه تا به ثمر نشستن زحمت هات. ببین می ارزه برات؟ منطقیه از نظر شرایطت؟ من میتونم فقط راهنمایی ات کنم و هر سوالی باشه در خدمتم. ولی این تصمیم بزرگی یه! به این جنبه هاش هم فکر کن حتما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">