درخت بلوط

بایگانی

آبان

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۱ ب.ظ

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۸
تیستو

نظرات  (۴)

کش
پاسخ:
دا
سلام :)

اینا نذریه؟ جایگزین آجیل مشکل گشان؟!
پاسخ:
سلام :)
خیر .واسه بچه های عراقی که مامان طی پیاده روی اربعین میبینن
چقدددر باحال!
دستشون درد نکنه. فک کنم از معدووووود زائرهایی بودن که پیش پیش فکر بچه های عراقی بودن!
پاسخ:
:)
اتفاقا من فکر میکنم ذهن خیلی ها رسیده که این کار خوب. یعنی امیدوارم اینطوری شده باشه
۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۰ پلڪــــ شیشـہ اے
وای من جداً عاشق مامان شمام ^_^ 

یه بوس شون کنید از طرف من.
پاسخ:
:))
سوسن خانم هم عاشق شما هستن:) فدات! بوس یو بک!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">