درخت بلوط

بایگانی

خاطرات درمانگاه

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۶ ب.ظ

   پسرکِ پست 495 دوباره پیدایش شده بود. اینبار با برگه ی آزمایشی که اعداد روی آن نشان می داد به احتمال بالای 90 درصد عقیم است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۱
تیستو

نظرات  (۶)

۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۱:۴۹ مجسمه ی متحرک
خوب بود
پاسخ:
تشکر

عجب ...

اون پست رو انگار ندیده بودم قبلا. دو بار خوندم تا یهویی دوزاریم افتاد! شک بهم وارد شد. بهش گفتید؟ واکنشش چی بود؟ برای همون مورد رفته بود آزمایش داده بود؟

 

چقدر ناراحت شدم...

پاسخ:
گفتم طبق این ازمایش اینطوری به نظر میاد ولی باید بری پیش متخصص. بهش گفتم این چیزی که داری بهش فکر میکنی چیز بزرگیه. من نمیتونم بگم هست یا نیست! اگر میخوای چیزی نسبت بدی مطمین شو و بعد بگو.

داشتم دیوونه میشدم خودم. خیلی دردناک بود. پسره سنی نداشت اصلا
۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۸ پلڪــــ شیشـہ اے
چه قدر ناراحت کننده.
پاسخ:
اوهوم :(
۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۲:۴۰ پشت کوهها
الان باید گفت چه بد یا چه وحشتناک؟
پاسخ:
باید گفت چقدر بد و وحشتناک!
۲۲ آذر ۹۵ ، ۰۱:۳۱ أنارستان ...
اصلا" نمیخوام به حال مردی که توی این حالته فکر کنم...اه ه ه
پاسخ:
اره... کاش دیگه پیش من نیاد!
۲۳ آذر ۹۵ ، ۰۶:۱۸ دخترِ انـــــــــــار
:/

پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">