درخت بلوط

بایگانی

240995-1155

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ

    او آن بالاهای نقشه، در اتاق کارش قرار داد ها و نقشه ها را زیر و رو میکرد و من آن پایین ها، در کوچه های خلوت روستایی بدنبال خانه ی پنجمین زن باردار بودم که بهم محرم شدیم. حالا او یک شاخه گل زنبق به من بدهکار است.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۴
تیستو

نظرات  (۱۷)

مبارکه مبارکه لیلیلیلیلیلیلیلیلیلی
پاسخ:
مغسی آجیییییییی :*****
۲۵ آذر ۹۵ ، ۰۱:۴۲ آرزوهای نجیب (:
کلللیبیییییی
کی بیایم شیرینی بخوریم:دونخطه قلب 
پاسخ:
فدات :) :* :) :*
هر وقت که بخوای مرگ جان
۲۵ آذر ۹۵ ، ۰۲:۰۱ دخترِ انـــــــــــار
عزیز دلم 😍 مبارک باشه 😍
پاسخ:
سلامت باشی عزیزممممم :***
ان شالله شما هم سلامت و خوشبخت باشی
خب دیگه کم کم موسم تعطیلی وبلاگ و اینهاست به سلامتی
مبارک باشه
پاسخ:
:|
یعنی سر لجبازی هم که شده بازم مینویسم !!!!
سلامت باشید :)
ان شالله روزی شما
۲۵ آذر ۹۵ ، ۰۲:۵۲ یه دوست ...
مبارکا باشه خانم دکتر ...[گل]
سعادتمند و خوشبخت باشین ان شالله .. :)
پاسخ:
قربان شما عزیزممممم
ممنون از دعای خیرتون :)))
با ارزوی سعادت و سلامت برای شما و خانواده
تبریک :)
ان شا ء الله خوشبخت و عاقبت به خیر بشید.
پاسخ:
تشکر تشکر :)))
ممنون از دعای خیرتون
با ارزوی سلامت و خوشبختی برای شما سه نقطه ی عزیز
۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۸:۴۴ پلڪــــ شیشـہ اے
ازدباج؟ مبارکه؟


کِل ..
کِل ..
؟
پاسخ:
:))))
بسیار ممنونم :*

عزیییییزم

تبریک میگم بانوجان

خوشبخت ترین باشی ایشالا

پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
با آرزوی خوشبختی و سلامتی برای شما و خانواده
محتاج دعای خیرتون هستم
۲۶ آذر ۹۵ ، ۱۲:۱۸ آنارم (این روزها...)
داشتم صدای قرآن ختم مادربزرگم رو تنظیم می کردم، بینش وبلاگت اومد بالا...
خوشبخت و سعادتمند باشید فاطمه جان.تبریک میگم عزیزم
پاسخ:
بازم تسلیت عزیزم ... خدا صبر بده ان شالله ...
ممنونم از دعای خیرتون. ان شالله پشت پاشون خیر و شادی و سلامتی باشه براتون
سلاااام :)))
بح بح مبارکا باشه.
تبریکات ما را پذیرا باشین.
ان شاله خوشبخت و عاقبت به خیر بشین.
از طرف بروبچ "سنگ و سبو"
پاسخ:
سلام عزیزممم
بسیار بسیار ممنونم از خانواده محترم سنگ و سبو. ان شالله همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشید
ممنونم از دعای خیرتون که همیشه همراهمه
۲۶ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۸ أنارستان ...
مبارکه خوااااااهر..........خدایا به دوام این پیوند پربرکت چراغ اینجا رو روشن نگه دار......آااااااااااااامین
پاسخ:
قربانت عزیزممممم :))) :****
ان شالله ان شالله :))))))))))))
بخدا خودمم دعا میکنم !

این جور وقت ها یه لبخند غمگین میاد رو لبم به جای خوشحالی و پایکوبی و اینها... نه اینکه برای اون شخص! برای خودم. انگار دوران یک آشنایی تمام شده باشد!

 

مبارک باشه گرچه که قبلا تبریک گفته بودیم...! ان شا الله تا سالها با محبت روز افزون و آرامش قلبی با هم خوشبخت باشید. گرچه که دنیا با رنج ها آغشته است اما یه همراهی که کارهای سخت رو برای آدم آسون کنه نعمت بزرگی ه. ان شا الله هر دو برای هم اینجور باشید اما اگر روزی ایشون غفلت کرد شما هیچوقت فراموش نکنید. از شوهرتون متوقع نباشید حتی همین گل زنبق رو.

 

+

با کامنت آقای وجدان موافقم راستش...

+

راستی سه ماه اول زندگی پایه خیلی از اتفاقات آینده زندگی شماست. به سرخوشی و غفلت نگذرونید. گرچه که خوشی این ایام طبیعی ه اما با فکر و با دقت مشغول شناختن همسرتون بشید و بدونید این فرصت دیگه پیش نخواهد اومد...

 

چقدر حرف دارم و چقدر نگرانی یهو اومد تو دلم..... ولش کنید. همون تبریک...

پاسخ:
قبلا هم گفته بودم که شما عین دایی ها هستین!
شاید باورتون نشه ولی خودمم همین حس رو دارم. همش فکر میکنم همه ی این دوست ها و این زندگی رو از دست میدم... همش میترسم اون فراموشی که سراغ بقیه اومد سر من هم بیاد... ادم از فردای خودش خبر نداره ولی امیدوارم اینطور نشم...
و از اون طرف در مورد خود زندگی. اگر اونطور که میخوام پیش نره؟ اگر نتونم خوشبخت بشم چی؟ اگر یه روزی پشیمون بشم ...

دعا کنید که بتونم. که از پس "هم سر" بودن بربیام و علاوه بر اون "هم راه" هم باشم. دعا کنید.
بح بح به سلامتی ایشالا
ایشون که اون بالای نقشه خوشبخت شد ایشالا تو هم به اندازه همسرت خوشبخت باشی:)
پیرای خوشحال شید با هم الهی 
پاسخ:
قربان شما یکی جونم :) :-****
ممنونم از دعای خیرت...ان شالله روزی خودت عزیز دلم
یکی از خوش ترین خبرای دنیا بود!......

پاسخ:
ممنونم مهربون ترین معمار دنیا :)
التماس دعای خیر فراووون :**
۲۸ آذر ۹۵ ، ۰۲:۴۹ یه دوست ...
حالا ما کار نداریم شما یه تبریکم بابت عقد ما نگفتی :) ولییییییییییییی...
توو جواب آقای بی نشان که گفتی امیدواری فراموشی سراغت نیاد، غیر قابل کنترله واقعا.. یهو بخودت میای میبینی خیلی وقته ک کسی از رفقاتو خبر نگرفتی....و البته ک توی دلت دلتنگشون میشی ولی توی واقعیت فرصت نمیشه .. دنیات میشه کارو خانواده ت و اون یه نفر...
خوشبخت باشی با این یه نفر :)
پاسخ:
عقد؟ تو؟ کوووووو؟ کِیییی؟ چطور من نشنیدم! ندیدم! نخوندم! ای بابا مبارکههههههههههههههه. ان شالله خوشبخت باشید عزیز دلمممم.


وای نگو. کل زندگی میریزه بهم اینطور که پیداست :|
تیستووو! 1155 ساعت خطبه تونه؟
(آیکون یک عدد انسان فضول ذوق زده)
پاسخ:
:)))))))
نع. ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه عقد رو خوندن.
۰۴ دی ۹۵ ، ۰۷:۵۹ فــ . الف
چققققد خوشحال کننده. 
الهی که همیشه خدا بینتون جاری باشه و محبتش محبت بیشتر بیاره واستون. 

پاسخ:
مرسی عزیزممممم
فدای مهربونی ات. مرسی از دعای خیر خوشکلت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">