درخت بلوط

بایگانی

یادآوری

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ

   تازه نشسته بودم توی سرویس و داشتم گوشه ی  چادر را می انداختم روی مچ پا که نگاهم افتاد به شلوارم و یادم آمد باید شلوار جین ام را اتو کنم . بعد به این فکر کردم که اصلا چطور شد ما دخترها از پوشیدن دامن های چین چین گل گلی رسیدیم به شلوارهای جین سگ جان . بعد از آن یادم افتاد در یکی از پست های وبلاگم که در مورد بهار نارنج چیدن بود ، در مورد اینکه جای دامن چین چین شلوار جین پوشیده ام چیزی نوشته ام . به اینجا که رسیدم به این فکر کردم که چقدر خوب بود که امسال بهارنارنج خانگی داریم و کاش سال آینده بتوانم علاوه بر بهارنارنج ، بابونه هم جمع کنم . بعد فکر کردم که بابونه را دقیقا باید از گل اش جدا کرد یا اگر کمی از ساقه هم جدا شود عیب ندارد ؟ بعد به شستن بابونه ها فکر کردم و اینکه آیا میتوانم از مایع ظرف شویی استفاده کنم یا نه ؟ و به این فکر کردم که اگر بریزمش توی سینی استیل و بگذارمش روی بخاری یک روزه خشک خشک میشود .اما بلافاصله یادم افتاد که دایی حتما گیر میدهد که کارم اصلا بهداشتی نیست و باید روی بابونه ها را پوشاند و نباید با ماده ی شیمیایی شستشان و من به این فکر افتادم که ، به این فکر افتادم که ... خب ، پنج ثانیه ای طول کشید تا اشک هایم بریزد پایین ، چون تازه یادم افتاده بود که دایی دیگر نیست .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۱
تیستو

نظرات  (۲)

روحشون شاد ..
پاسخ:
ممنونم عزیزم . خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

+چرا رفتی؟
وب خوندن هم صفایی داره.. :)

+ فکر کردم اونجادیگه جای نوشتن نیست...
پاسخ:
هر طور تصمیم گرفته باشی من بازم دوستت دارم ... ولی خوشحال میشم بازم برگردی به نوشتن .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">