درخت بلوط

بایگانی

سورپرایز

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۲۶ ب.ظ

   مامان تخت خواب یاس را بخشیده بود. کمد لباس هایش هم وضع خوبی نداشت. غیبت دو ماهه اش  فرصت خوبی بود برای نو کردن تخت و کمد و لحاف و تشک و غیره... دوشنبه که یاس آمده بود خانه در قدم اول فکر کرده بود اتاق را اشتباهی رفته. کلی ذوق کرد و تشکر و غیره. گفت فکرش را هم نمیکزدم بیایم ببینم اتاقم کاملا تکانده شده و تمیز و مرتب است و اثاثیه از دم نو شده و کتاب ها مرتب چیده شده توی کتابخانه و وای چه تشکی و وای چه لحافی... گفتم حالا دفعه دیگه که بیای میبنی برات زن گرفتیم!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
تیستو

نظرات  (۶)

همین مونده فقط
پاسخ:
دقیقا همین مونده بود فقط که گفتیم بگیریم براش
۲۹ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۰ پلڪــــ شیشـہ اے
عالی بود ... خیلی :))))))))))))))))
پاسخ:
قابل نداشت ؛))
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۱۸ آرزوهای نجیب (:
اونکه منفی داده به پست، بنظرت دقیقا تو چه فازی بوده؟؟
پاسخ:
توی فاز مخالفت با ازدواج یاس لابد :)
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۱۷ خانم خوشبخت خانم خوشبخت
خخخخخخخخ
چه سورپرایز بزرگی در انتظارشه :)
پاسخ:
اره :))) از خداشم باشه :)))
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۲۱ هیئت مجازی کتاب
سلام
از شما بابت معرفی کتاب "دختر پرتقالی " ممنونیم.

http://heyateketab.blog.ir/post/320

هیئت مجازی کتاب :)
پاسخ:
سلام
خیلی هم خووووب
قابل شما رو نداشت :)
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۲۳ آنارم (این روزها...)
نکنه یه کانال زدی پست هاتو اونجا میذاری ، بعد چون من باهات مخالفت کردم راهم ندادی؟؟؟ :)

(اصلا هم دلم برای وبلاگت تنگ نشده اصلا هم هرروز هرروز سر نمی زنم. ایششش)


پاسخ:
نه بابا درگیر گرفتاری های پیش از عقد و عقد و پس عقد بودم. من اینجا را رها نخواهم کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">