درخت بلوط

بایگانی

تیستو و شش ماهه دنیا اومده ها

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ب.ظ

من اون عروسی ام که سر سفره ی عقد ازش پرسیدن حالا عروسی کِی هست؟ حیف مسلسل همراهم نبود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۸
تیستو

نظرات  (۳)

۱۸ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۱۶ پلڪــــ شیشـہ اے
:))))

به قول دوستم، بالاخره مردم باید یه حرفی واسه گفتن داشته باشن دیگه.
وای خیلی حرصی میشم از این سوال.
دیگه اون بنده خدا سر سفره عقد چه رویی داشته خداییش.
پاسخ:
همش هم فامیلای خودم بودنا!
اولیش دخترخاله ی خودم بود!
گفتم جات رو تنگ کردم مگه؟ راحت باش بگو! :))))
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۶ پلڪــــ شیشـہ اے
:))

آخرین باری که کسی این و بهم گفت، جواب دادم: «به پای شما نرسیدم هنوز.»

:| خب تقصیر خودشونه دهن آدمو باز می کنن. خودشم سه سال عقد بود.
پاسخ:
:)))))))))))))))))))))))))))))))
اوه مای گااااااد!
بعد یکی باید از دستت میگرفتش مینداختش روی بند رخت :)))
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۲ پلڪــــ شیشـہ اے
زده بود به در آخر خنده و می گفت. منم تو همون حال با همون حالت ریسه رفتن جوابشو دادم.
طفلی به روی خودش نیاورد. یعنی دیگه چاره ای نداشت.


پاسخ:
خب پس به خیر گذشت :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">