درخت بلوط

بایگانی

روزمرگی ها

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴ ب.ظ

    دلم میخواهد صبح ها خودم بیدار شوم. آلارم تلفن همراهی نباشد. کشیکی نباشد. مهر شهری و روستایی و ده گردشی نباشد. دلم میخواهد فیلم دیدن باشد. کتاب خواندن باشد. چک کردن اخبار باشد. آشپزی باشد. خانه تکانی باشد. دلم میخواهد دیگر سرماخوردگی و آسم و پادرد و کمر درد مردم به من ربطی نداشته باشد. دلم میخواهد عصر ها کمی راه بروم. کمی توی خیابان گم شوم. کسی نشناسدم. دلم میخواهد دور باشم از غریبه ها و نزدیک به دوستانی که دیگر کنارم ندارمشان. دلم میخواهد دیگر کسی بهم نگوید عوض شدی. کسی بهم نگوید بزرگ شدی. کسی بهم نگوید حواست به فلان چیز و بهمان چیز باشد. کسی بهم نگوید این کار را بکن و این کار را نکن. دلم میخواهد دوباره کمی خودم باشم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۹
تیستو

نظرات  (۱)

۰۱ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۳۵ آنارم (این روزها...)
با اون قسمت آلارم گوشی خیلی موافقم.
اصلا صبح آدم با صدای همین آلارمه اعصاب خورد کن شروع میشه.
تو فکرم یه خروس بخرم ببندم گوشه اتاقم :)
پاسخ:
کلا ادم باید خودش از خواب بیدار شه. خروس و الارم و زنگ در همش فحشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">