درخت بلوط

بایگانی

و اینک‌ دهه ی نود

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۱ ب.ظ

 دختر خاله ام بچه ی دومش را باردار است. بخاطر زیاد شدن اسم های "امیر" دار و "ستایش" دار و امیرطاها پسر اولِ دخترِ خاله، اسم‌ آقای نی نی را گذاشته ایم امیر ستایش. امیر طاها ی سه ساله اما حسابی روی نی نی دنیا نیامده حساس شده و همه چیز را بین خودش و او تقسیم کرده. حتی دست های مادرش را. مثلا دیروز که دختر خاله او را برده دستشویی تا کارش را بکند داد و بیداد راه انداخته که: با دست امیرستایش منو نشور.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۶
تیستو

نظرات  (۵)

۲۶ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۴۹ خانم الفــــ
دست امیر ستایش:-):-):-)
پاسخ:
:دییی
۲۶ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۲۶ أنارستان ...
من اگه جای مامانه بودم یه بلایی سرش میوردم. یک بلای کاملا" خبیثانه

پاسخ:
من اگر بودم نیشکونش میگرفتم بعد میگفتم ببخشید مادر دست امیر ستایشِ بی تربیت بود :))
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۷ پلڪــــ شیشـہ اے
اینا رو جمع کن ازش یه کتاب طنز بده بیرون. وای خیلی عالی بود. ^_^ خداییش کلی خندیدم
پاسخ:
وای فکر کن! کتاب من ! :)))
۲۹ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۴۹ پلڪــــ شیشـہ اے
جدا خیلی بامزه اند.
پاسخ:
نوشته های من یا بچه ها ؟ :))))
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۴ پلڪــــ شیشـہ اے
نوشته های طنز وب تون. :) بانمک اند.
پاسخ:
تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر تشکر :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">