درخت بلوط

بایگانی

غم های مغلوب وابسته به کروموزم x

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۴ ب.ظ
یک حرف هایی هم هست که به هیچ کس نمی شود گفت. بغچه پیچشان میکنم و میگذارمشان یک گوشه ی دلم تا همانجا بماند. بماند برای وقتی‌‌ که دختر دار شدم.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۹
تیستو

نظرات  (۴)

۲۹ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۴۵ خانم الفــــ
عنوان پست,فوق العاده ست بانو:-)
پاسخ:
بسیار ممنونم :)
بعضی وقتا همش نگرانم نکنه اینقدری که من عنوان نکته دار پست ها رو دوست دارم شماها دوست نداشته باشید :))
بعضیا رو به دخترمم نمیتونم بگم باید قورت بدم...
پاسخ:
اره ... ولی باز به خودم میگم نگهش دار... شاید بشه به کسی گفت
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۷ آنارم (این روزها...)
آخخخخ...دخترررررم
پاسخ:
آخ که چقدددددر باید صبر کنیم :(
۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۱۲ خانم الفــــ
اتفاقا اغلب عنوان پست های شما, خود خود اصل مطلبن :-) و خیلی رندانه و دوست داشتنی :-)
پاسخ:
وای مرسی :) :* :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">