درخت بلوط

بایگانی

قلعه ی متحرک هاول

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ق.ظ
آی فال این لاو وید قلعه ی متحرک . یعنی چقدر باید منتظر بمونم که یکی بتونه اختراعش کنه ؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۰
تیستو

نظرات  (۳)

انمیشنی به وسعت بی انتهای تخیل بشری
پاسخ:
پیشنهاد میکنم انیمیشن La luna رو ببینید.  یک انیمیشن کوتاه هست. 
راستی عکس های تشییع شهدا غواص در حوزه هنری رو در سایت مشرق ببینید! تابوت ها ذوزنقه هستن! 
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۶ أنارستان ...
قلعه متحرک؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چی هست؟
پاسخ:
یک انیمیشن بلند سینمایی ژاپنی هست که پر از تخیلات قشنگ بچگی یه
عکسها رو ندیدم اما اگر میفرمایید، بوده
شاید من دفت نکرده بودم تا به حال به تابوت ها

اما اون انمیشن رو دیدم
خیلی جالب و خلاق
پاسخ:
فکر کنم من و شاخدار زیادی به شکل هندسی تابوت ها حساس شدیم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">