درخت بلوط

بایگانی

ترانه های سرزمین مادری

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۳ ب.ظ

بهتر از عروس ما، عروسی پیدا نمی شود

اینقدر که زیبا و نجیب است

گردنبندی طلا به گردن

و کفشی از کتان سرخ به پا دارد

طالعش مانند برف‌های دنا روشن است و

کوه خامی را مهریه اش کرده اند.


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۳
تیستو

نظرات  (۹)

:)
پاسخ:
لبخند
کتونی سرخ با لباس عروسی ؟
پاسخ:
کتان! نه کتونی.
لباسِ عروس. نه لباس عروس. گاهی لر ها لباس محلی رنگی رنگی میپوشن روز عروسی
عمق این ترانه ها رو فقط ما می فهمم. انسان فقط از چیزی سر در میاره که باهاش زندگی کرده باشه...
پاسخ:
درسته... بعضی ترانه های محلی مون واقعا غنی هستن... البته منم بد ترجمه کردم گویا
۰۵ تیر ۹۶ ، ۱۰:۵۷ پلڪــــ شیشـہ اے
لباسای محلی رنگی و کفش های محلی کار شده ^_^. این ترانه یه حس خیلی خوبی منتقل می کنه، متانت و نجابت آدم های محلی ...
پاسخ:
خیلی حس خوبیه... خیلیی
۰۳ مهر ۰۲ ، ۱۴:۱۱ صحبتِ جانانه

اینم لابد خواهرزاده ی آقای میم در وصف شما خونده؛)

پاسخ:
نه😅
اینو خودم برا زن داداشم میخونم🥰🥰🥰
۰۳ مهر ۰۲ ، ۲۰:۳۰ صحبتِ جانانه

خواهر شوهر هم خواهر شوهر لررررر

پاسخ:
صد البته🥰🎉😍
۰۳ مهر ۰۲ ، ۲۱:۲۶ صحبتِ جانانه

همچنان عقیده دارم خواهر شوهر و خواهرزاده شوهر خیلی دوستتون خواهند داشت به تلافی حسی که به زن دایی داشتید:)))

 

پاسخ:
البته من بازم زن دایی دارم و خیلی هم دوسشون دارم شاید تلافی اونا باشه :)
۰۴ مهر ۰۲ ، ۱۰:۵۴ صحبتِ جانانه

زرنگی راه ندارد.

 

 

پاسخ:
یعنی توی آشفته ترین خواب هام هم نمی دیدم یه روزی یه غریبه توی فضای مجازی بیاد اینطوری تمام قد جلوم وایسه  طرف این آدم رو بگیره😂
۰۵ مهر ۰۲ ، ۰۹:۰۹ صحبتِ جانانه

پل صراط رو بگو...

 

 

 

پاسخ:
امیدمون به پل صراطه. وگرنه شب خوابمون نمی برد از حرص

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">