درخت بلوط

بایگانی

Low Battery

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ق.ظ
    باتری های لیتیمی را دیده اید؟ هر کدام تعداد چرخه های مشخصی در طول عمر خود دارند. وقتی باتری این چرخه های شارژ/دشارژ را یکی پس از دیگری طی کند، کم کم شروع به مردن می کند. دل هم همینطور است‌. شکستنش حدی دارد.
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
تیستو

نظرات  (۳)

حد و اندازه در اصل متعلق به امور مادیه. مثلا همین شیشه. با سنگ ریز ریزش که کنید بیش تر از یه حدی نمی شکنه...اما دل تازه وقتی می شکند تبدیل می شه به هزار دل که باز هم قابلیت شکستن داره وانگهی با وسعت بیش تر...اون تیکه ها رو باز هم می شه تکه تکه کرد. بعد دوباره...با محاسبات ریاضی بعد از هر بار شکستن درد به طرز تصاعدی بالا می ره...من بارها این عمل رو تکرار کردم. جالب این جاس که قلبی که تکه تکه می شه این طور نیست که تکه هاش از هم جدا باشه...پیوسته اس. اما تکه تکه اس. یعنی این طور نیس که فشار و درد یه تکه به بقیه سرایت نکنه. بلکه به بقیه هم سرایت می کنه با همون  میزان درد...

+ساعت سه و نیم بعد نیمه شب، بهتر از این نمیشه هزیون گفت...

پاسخ:
وای حالم بدتر شد که...
ترجیح میدم فکر کنم تا یه جایی میشه دل بشکنه و اینطور بگم که دوست دارم فکر کنم اخر این همه درد بی دردی یه
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۴۰ دختر آسمان
نبینم دلت شکسته باشه عروس ;) 
تبریکات و خوشبخت بشید و این حرف هاِ
چقدر اینجا بوی خاطره میده :)
پاسخ:
اوه مای گااااد
چه عجببببب!


 خانما اقایون مثال بارز ناپدید شدگی بعد از ازدواج رو خدمتتون معرفی میکنم‌:))))

تشکر تشگر :*
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۹ دختر آسمان
خخخخ.
اصن ازدواج پدیده ایه برا خوش. غیب کننده گیش  مال بوی قرمه سبزی و این داستاناس
پاسخ:
عزیزمممم به سلامتی ان شالله خوشبخت باشی :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">