درخت بلوط

بایگانی

برو کاپوچینو ت رو بار بذار بابا

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ق.ظ

   دیگه حالا که دستمون توی کاره این صاحب کافه هایی که جلو در کافه تابلو میزنن که " اگر روزگاری دو نفره به کافه امدید از ان به بعد از پذیرفتن هر کدامتان با فرد دیگری معذوریم" رو هم ببندیم به بلوک های بتنی و بندازیم توی دریا.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
تیستو

نظرات  (۴)

یهو بفرمایید: همتون خفه شید الا خودم

:))
پاسخ:
:)))))
نه خدایی این حرفا حرص درار نیست!؟ خو به اینا چه ربطی داره؟
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۷ حالا با چه اسمی اینجا کامنت بذارم مِن بعد؟خخخخ

حالا که همه دارن خفه میشن چطوره منم خفه شم؟:))
پاسخ:
 خفه نشی الهی با این اسمت :)))
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۰۵ آنارم (این روزها...)
میشه قبلش یه سلام بدم به دختر آسمان و بگم رسیدن بخیر ستاره ی سهیل،چطوری؟ سفرای دورررر دورررررررر... و بعد خفه شم ؟:))))
پاسخ:
مگه شما هم جزو این گروه ها محسوب میشی؟ ای وااااای بر من :)))
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۰ دختر آسمان
بح بح بححححححححح سلام بر آنارم عزیز.... یادش بخیر.... چقده همه هستن :دی
انگار فقط من به دیار واقعی کوچ کرده بودم. 
چی؟ منم خفه شم؟ بله بله . چشم ببخشید :))
پاسخ:
نه اختیار دارید، فقط این رو اعصاب هایی که گفتم خفه شن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">