درخت بلوط

بایگانی

صارات

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۴۵ ب.ظ

    رفتم توی حیاط کمی رانندگی تمرین کنم[منظور عقب جلو بردن ماشین است]. دیدم مامان ماشین رو کنج گاراژ پارک کرده که آفتاب نگیره. سپر جلوی میلیمتری دیوار و در پارک شده بود. با خودم گفتم اگر ماشین رو توی دنده روشن کنیم قشنگ میره توی بغل در و آت و اشغال های کنارش. لذا روی صندلی نشستم و تنظیمش کردم. آیینه ها رو تنظیم کردم. ترمز دستی رو کشیدم. زدم دنده یک و استاررر....گووومب

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۰
تیستو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">