درخت بلوط

بایگانی

سپر بلا

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۵ ب.ظ

  شاید شما هم از اینهایی باشید که با دیدن پست های سلبریتی ها برای تسلیت شهادت شهید حججی ذوق می کنند. اما امثال من جفتک پرانی های [اکثریت] این جماعت را هم دیده است. ما جذب حداکثری نکرده ایم. آنها هستند که دارند نان را به نرخ روز می خورند. هم خودشان را خوب میشناسند و هم ما را. آنها خوب میدانند یک حزب اللهی خوب، یک حزب الهی مرده [شهید] است.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۰
تیستو

نظرات  (۳)

روز پزشک رو تبریک می گم خانم دکتر :) ان شا الله قلب ها رو خوب کنید و مهربونتر! مغزها رو خوب کنید و عاقل تر! دست ها رو خوب کنید و بخشنده تر! چشم ها رو خوب کنید و نجیب تر! زبان ها رو خوب کنید و با ادب تر! لب ها رو خوب کنید و خندان تر...!


و همه اینها اگرچه که کار "پزشک" نیست اما کار  "شما" می تونه باشه ان شا الله! کار یک "انسان خوب"...

+

و همه اینها اگر چه که کار "پزشک" نیست اما کار "طبیب" هست که طبیب عشق مسیحا دم است و مشفق ...

پاسخ:
بسیار بسیار بسیار ممنونم
‌واقعا مرسی که یادتون بود. دعا کنید که بتونم ادما رو خوب کنم و صد البته خودم رو هم. دعا بفرمایید طبیب باشم نه دکتر.
بازم ممنونم از شما
سلام ببخشید یه راهنمایی میخواستم
چادر رنگی شیک از کجای شیراز میشه خرید؟ به جز بازار وکیل
پاسخ:
سلام عزیزم. والا من نمیدونم. ولی چادر عقدم رو از بازار وکیل خریدم. ببین به خوبی مشهد نیست ولی خب خوبه. بدک نیست. چادر قشنگ احتمالا پیدا میکنین. فکر کنم‌ مرکزش همون بازار وکیل و یه چهار راه قبل از بازار وکیل باشه‌.
ممنونم
روزتون رو هم با تاخیر تبریک میگم
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم. بسیار بسیار ممنونم از لطف تون :) [گل]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">