درخت بلوط

بایگانی

از صبح افتاده رو زبونم

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ب.ظ

- چی شد ای باغ امید کارت به اینجا رسید ؟

+ دیدم اجاق خاموشه . کتری چایی روشه . تا کبریت رو کشیدم دیگه چیزی ندیدم . حالا سه چار پنج روزه ، تنم داره میسوزه .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۳
تیستو

نظرات  (۸)

حالا سه چهار پنج روزه تنم داره میسوزد نه سرم
پاسخ:
منم همینو نوشته بودما ! منتهی یه سرچ کردم یه جا نوشته بود سرم !
شعر هست؟
پاسخ:
بله . شعر یک تبلیغ تلویزیونی بود با حضور اقای ایمنی !
البته فکر نکنم سن شما قد بده !
بنده صحنه رو ترک میکنم

پاسخ:
خنده ...
فاطمه وقتی بعد چن روز میام میبینم کلی پست نخونده اینجاست اولش کلی خوشحال میشم که میتونم همشو با هم یه نفس بخونم؛
بعد اضطراب میگیرم که چقدر کارِ نکرده داشته بودم و خبر نداشتم:)
پاسخ:
خوشحالم که خوشت میاد! خیالت راحت! مشکل ار منه که رگباری پست میذارم
اتفاقا منم وقتی یه کوچولو رو میبینم ک غمبرک زده و ناراحته خیلی ریتمیک همین چی شدو میخونم و اگه محل نده ولش میکنم و میرمو بقیه شو واسه خودم میخونم.. :))

دست خودمم نیس :|
پاسخ:
منم منم! خدایی خیلی شعر باحالیه! 
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۲ خانم الفــــ
اخی..یادش بخیر :))
پاسخ:
چه خوب که همه یادمونه! 
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۰ أنارستان ...
بعش یکهو یک گروه کر میخوند:
بی احتیاط شیطون
حالا شده پشیمون
چون به جای دبستان
اومده بیمارستان
:-)
پاسخ:
وااااای ممنونم! 
هر چقدر فکر کردم یادم نیومد بقیه اش
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے
ظاهراً ه عمر ما هم که قد نمی ده
پاسخ:
خدای من! یعنی تو هم دهه هفتاد هستی؟؟؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">