درخت بلوط

بایگانی

love story

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۳ ب.ظ

   حالا درسته نمودار به هم رسیدن من و اقای میم با خط افق زاویه ای نداشت و مثل کف دست صاف بود، ولی تو رو خدا بیاین بگید شما چطور باهم اشنا شدید که من براتون تعریف کنم.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۱
تیستو

نظرات  (۲)

۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۹:۵۰ پلڪــــ شیشـہ اے
:)))

شما چه طور با هم آشنا شدید؟
پاسخ:
وای عزیزم حالا که خیلی اصرار میکنی چشم :)
۱۱ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۸ آرزوهای نجیب (:
خب تو اول تعریف کن
بعد بقیه
من که از کنجکاوی و فضولی دارم می‌میرم🙈
پاسخ:
چشم عزیزم حالا که خیلی اصرار میکنی باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">