درخت بلوط

بایگانی

پیشگیری

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۰ ب.ظ

    اگر پس فردا روزی رفتم سر خونه زندگی خودم و عکس خونه زندگی ام رو با هشتگ لوسِ #mysweethome به اشتراک گذاشتم، بدون فوت وقت سم بریزید توی غذام‌.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
تیستو

نظرات  (۶)

منم اگه رفتم سر خونه زندگیم و عکس حلقه ازدواجم رو گذاشتم پروفایل تلگرامم، با تی‌ان‌تی منو بفرستین هوا! =))
پاسخ:
عزیزمممم. خودم پیدات میکنم میکشمت
۱۱ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۲۲ أنارستان ...
میدونم که آخرش مجبور میشم سم توو غذات بریزم...
حالا چه سمی دوس داری؟
پاسخ:
نوشابه!
مگه همه نمیگن سمه؟!
منم اگر عکس دونفره گذاشتم پروفایلم سم می خوام :!
پاسخ:
خودم می کشمت!
۲۰ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۴۴ پلڪــــ شیشـہ اے
یه سری چندتا از بچه ها دور من و گرفتن و گفتن:
- شما ، عقدنامه تون و سوراخ کردن و عقدتون باطل شد، که عکس دو نفره با حلقه و بی حلقه و از این مدلا نگذاشتید پروفایلتون?!!!
:))) یعنی من مونده بودم میخواد چی بگه.
پاسخ:
:(((((
اره دیگه شما امتیاز این مرحله رو نگرفتین!
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۵۰ پلڪــــ شیشـہ اے
:)))
دیدی. چه حیف شد پس.
پاسخ:
توی سالگرد ازدواج میتونی جبران کنی! با کپشن هایی نظیر: تو مرا جان و جهانی
۲۱ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۳۰ پلڪــــ شیشـہ اے
:))) 
جدا چه قدر خزه
پاسخ:
خیلیییی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">