درخت بلوط

بایگانی

ساکن طبقه ی هفتم

چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۵ ب.ظ

صبح که با صدای آلارم گوشی بیدار شدم با خودم گفتم روزم را از اول اول با نام خدا شروع میکنم، حتما امروزم کلی بخیر می شود. بلند گفتم "بسم الله الرحمن الرحیم"و ناگهان برق رفت."صدق الله العلی العظیم"

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۹
تیستو

نظرات  (۲)

سلام
خیلی عالی بود..
پاسخ:
سلام
لطف دارید
۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۴ أنارستان ...
برو بگرد ببین جایی از خونه یه سیم لخت نیفتاده توی حجم آب جاری ناپیدا از زیر یک وسیله.....مقصد نهایی گونه
پاسخ:
😆😆😆
دلم مقصد نهایی خواست یهو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">